استقلال – تراکتور: درگیری که علت آن مشخص نشده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار فوق العاده حساس استقلال و تراکتورسازی، بازیکنان دو تیم دقایقی با هم درگیر شدند و خشونت ها بالا گرفت. کار به جایی رسید که اخباری درب خانه اش را ترک کرد و برای وساطت و جدایی بازیکنان از یکدیگر وارد صحنه شد.

در تصاویر ثبت شده از این تنش، سیاوش یزدانی و ارسلان مطهری تلاش می کنند تا به ریکاردو آلوز برسند اما بازیکنان تراکتورسازی مانند صفا هادی و محمد آقاجانپور مانع از افزایش درگیری می شوند.

در اواسط بازی استقلال و تراکتور درگیری در زمین مسابقه به وجود آمد که علت آن هنوز مشخص نیست.

استقلال - تراکتور: درگیری که علت آن مشخص نشده است!

حتی نیمکت های هر دو تیم هم به خاطر مداخله در تاریخ ثبت شده است. همانطور که در تصاویر تلویزیونی و صحبت های این خبرنگار مشخص است، به نظر می رسد ریکاردو آلوز بازیکن تراکتورسازی با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال درگیری لفظی داشته و همین موضوع باعث ایجاد تنش در زمین مسابقه شده است.

به هر حال در روز جنجالی استقلال و تراکتورسازی، بازیکنان دو تیم بر سر اتفاقی که هیچ کس دلیل آن را نمی‌داند با هم دعوا کردند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

عکس: امیرحسین خیرخواه – مجله اخبار فوتبال



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1864687
24 ژانویه 1401 @ 4:05 بعد از ظهر
3.3 هزار |

2نقطه نظر

درگیری پرتغالی ها در ورزشگاه آزادی

ظاهرا بازیکن تراکتورسازی به زبان پرتغالی صحبت می کرد و احتمالا بازیکنان استقلال متوجه منظور آلوز شده بودند. البته این چیزی است که می توان از تصاویر مسابقه استنباط کرد وگرنه هیچ کدام از بازیکنان هیچ کدام از دو تیم در پایان مسابقه چیزی درباره علت این درگیری ها نگفتند.

1791443