توافقی که مس با سرمربی اسپانیایی در نظر گرفته بود، نهایی نشده است

به همین منظور فرزاد حسینخانی چندی پیش درخواست خود برای جذب کالی تروبا، سرمربی باتجربه اسپانیایی را به این باشگاه ارائه کرد. سرمربی مس کرمان برای پیشبرد روند مذاکره با این مربی مثبت، توافقات اولیه مالی را برای این مربی انجام داده بود و گفته می شود طرفین بر سر رقم 95 هزار دلاری به توافق رسیده بودند.

در کرمان حتی زمزمه هایی مبنی بر ترک کار فرزاد حسینخانی به دلیل ادامه فشارها و موانع به گوش می رسد و با توجه به جدی بودن شایعات مذاکره با مربیان دیگر باید دید آینده این باشگاه چگونه خواهد بود. و آیا آنها می توانند این کار را انجام دهند، چه نتایج دلخواه را در ادامه فصل کسب کنند یا نه.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما پس از هماهنگی های انجام شده و حضور این مربی در ایران، امروز جلسه ای بین طرفین برگزار شد و سران مس کرمان در آخرین قسمت توافق خود بر پرداخت مبلغ مالیات توسط کالی تروبا تاکید کردند. ; مشکلی که مورد توافق قرار نگرفت و منجر به امضا نشدن قرارداد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس کرمان برای تقویت در نیم فصل در نظر داشت افراد مورد نظر درون قسمت فنی (بازیکن و مربی) را جذب کند.

امروز قرار بود سرمربی اسپانیایی مس کرمان به دلیل حضور در تهران قرارداد خود را با این باشگاه امضا کند که هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.

توافقی که مس با سرمربی اسپانیایی در نظر گرفته بود، نهایی نشده است

و این در حالی است که در این فصل مطالبات فرزاد حسینخانی برای جذب بازیکن و حالا برای مربیگری نیز با موانعی مواجه شده است، بنابراین این مربی با حضور روی نیمکت این تیم احساس می کند که موانعی در کفایت وجود دارد و به همین دلیل است. به همین دلیل، رهبران تیم نمی‌خواهند با بازیکنانی که به دنبال آنها هستند کار کنند تا به توافق برسند. اما به هر حال و اگر این ذهنیت درست باشد، در نهایت این مس کرمان و هواداران خونگرم این تیم هستند که پس از سال ها بازگشت به لیگ آزادگان با خطر جدی سقوط و سایه بازگشت به لیگ آزادگان مواجه خواهند شد. لیگ برتر .


سرویس خبر شماره: 1864684
24 ژانویه 1401 @ 3:58 ب.ظ
10.3K |

1نقطه نظر