وضعیت عجیب شماره 10 یوونتوس قبل از دربی ایتالیا

روزنامه La Gazzetta della Sport در گزارشی مدعی شد که این یک موقعیت غیرعادی برای دیبالا در آستانه دربی امشب بوده است. ستاره آرژانتینی از یک سو می خواهد هفت سال حضور خود در یوونتوس را بدون مشکل به پایان برساند و در دربی درخشان شرکت کند، اما از سوی دیگر گلزنی به اینتر و شکست نراتزوری در بازی امشب شانس این تیم را به شدت کاهش می دهد. اسکودتو . البته پائولو دیبالا یک بازیکن حرفه ای است و بدون شک در دربی امشب بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهد گذاشت اما می تواند قبل از ورود به رختکن اینتر از این تیم و سیمونه اینزاگی یک اسکودتو بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما همانطور که مدیران و کادر فنی بیانکونری در هفته های اخیر اعلام کرده اند، قرارداد دیبالا با یوونتوس تمدید نخواهد شد، بنابراین او پس از 7 سال در پایان ژوئن این باشگاه را به صورت رایگان ترک خواهد کرد. اینتر یکی از باشگاه هایی است که علاقه مند به جذب پائولو دیبالا است و با توجه به رابطه خوب او با پپ ماروتا، سرمربی اینتر هم اکنون در حال مذاکره برای جذب این بازیکن است و یک انتقال جنجالی و بزرگ در انتظار است.فوتبال ایتالیا در تابستان امسال.

پائولو دیبالا ستاره خلاق یوونتوس و ستاره آرژانتینی امشب مقابل اینتر مبارزه خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پائولو دیبالا ستاره 28 ساله آرژانتینی در مدت حضورش در تورین در 10 دربی بین اینتر و یوونتوس حضور داشت و جالب اینجاست که او به جز یکی از این دیدارها، در همه بازی ها پیروز شد. پائولو دیبالا در سه بازی اخیر متوالی خود در دربی ایتالیا نیز گلزنی کرده و نشان داده که راه رسیدن به دروازه اینتر را بلد است.


سرویس خبر شماره: 1817857 |
14 فروردين 1401 ساعت 17:19 |
333 امتیاز خبر|

0نظرات