استیلی: هنوز بازی دوستانه ای انجام نشده است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: رایزنی‌ها در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در حال انجام است اما هنوز به توافق نهایی رسیده است.


سرویس خبر شماره: 1818845 |
21 تیر 1401 ساعت 00:05 |
3,095 امتیاز خبر|

0نظرات

رایزنی ها ادامه دارد، گمانه زنی ها صحت ندارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مشکل اصلی تیم ملی فوتبال در ماه های منتهی به جام جهانی قطر بحث دیدارهای تدارکاتی است. در این زمینه فدراسیون فوتبال تلاش هایی کرده و در حال رایزنی با کشورهای مختلف است.
حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال به تشریح برنامه های آماده سازی تیم ملی پرداخت. مدیر تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال در تلاش است تا زمینه های لازم را برای برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی فراهم کند. در نتیجه مذاکراتی با برخی از کشورها و تیم های ملی مورد نظر با همکاری امور بین الملل فدراسیون انجام شده و نتایجی حاصل شده اما هنوز مسابقه نهایی برگزار نشده است.
مدیر تیم ملی فوتبال در ادامه سخنان خود گفت: تلاش ما بر این است تا قبل از شروع جام جهانی از همه فرصت ها و امتیازات موجود حداکثر استفاده را ببریم و بر این اساس با موافقت و نظر سرپرست مربی و کادر فنی تیم ملی حریف.” نظر تیم ملی انتخاب می شود اما هنوز هیچ یک از حریفان و دیدارهای تدارکاتی اردوهای آینده قطعی نشده است.
استیلی در پایان گفت: ذکر نام برخی کشورها و گمانه زنی در این زمینه طبیعی است اما با نهایی شدن مسابقات از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی