ترزیچ: تشنه‌تر از پاریس برای فینال هستیم!


سرویس خبر شماره: 2018165
11 مه 1403 در 2:48 ب.ظ.
1000 |

2نقطه نظر

در 180 دقیقه همه چیز ممکن است

ادین ترزیچ عطش دورتموند برای رسیدن به فینال را عالی توصیف کرد و گفت در 180 دقیقه بازی رفت و برگشت هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

ترزیچ: تشنه‌تر از پاریس برای فینال هستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند که با وجود غافلگیری موفق شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، فردا در سیگنال ایدونا پارک میزبان پی اس جی است.

دورتموند در بوندسلیگا عملکرد خوبی نداشت و پس از شکست سنگین مقابل لایپزیگ به دیدار حساس مقابل پاریسی ها رسید. دو تیم در مرحله گروهی نیز دو بار به مصاف هم رفتند. پی اس جی در خانه 2-0 پیروز شد و در بازی برگشت به تساوی 1-1 رضایت داد.

2009497

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند در نشست خبری این دیدار حضور مارسل سابیتزر مقابل پاریس را تایید کرد: “مارسل سابیتزر و دانی مولن دیروز به تمرینات بازگشتند. ما خوشبین هستیم که فردا در دسترس خواهند بود.”

ترزیچ در مورد پاری سن ژرمن گفت: “پاریس در این فصل در بهترین فرم خود است. ما باید بهتر از مقابل آنها در دورتموند بازی کنیم. آنها در این فصل دچار تحول بزرگی شده اند و بازیکنان جدید زیادی به تیم آنها آمده اند. بازیکنانی که کیفیت فوق العاده ای را به تیم آورده اند.” پروژه پاری سن ژرمن این است که در این رقابت ها قهرمان شود.

ادین ترزیچ درباره برنامه بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن صحبت کردهمه چیز برای ما در 180 دقیقه امکان پذیر است. حتی ممکن است برای فینال بیشتر از آنها گرسنه باشیم و باید از مزیت بازی در خانه استفاده کنیم. باید برای هر احتمالی آماده شویم و اگر سرعتمان را بالا ببریم، باید برنامه مشخصی داشته باشیم. بازی را کمی و از بالا به حریف فشار دهید، شانس خوبی برای برد خواهیم داشت.

ادین ترزیچ در مورد شکست سنگین 4-1 اخیر مقابل لایپزیگ صحبت کرد: “از نظر دفاعی، من همیشه همه تیم را مسئول می دانم. در گل های خورده حتی یک خطای فردی رخ نداد. ما در دفاع تیمی اشتباه کردیم. حالا همه باید از موقعیت هایی که در اینجا در اختیار ما قرار دارد و آنچه می توانیم به دست آوریم آگاه باشند. “

مجله اخبار فوتبال خارجی