اسکالونی: راضی. آرژانتین به فینال رسید

اسکالونی در اولین واکنش خود به قرعه کشی جام جهانی گفت:“این گروهی با رقبای سرسخت است. ما مکزیک را به خوبی می شناسیم و می دانیم که آنها حریفان سختی هستند. لهستان تیم خوبی مانند سوئد را برای رسیدن به جام جهانی قربانی کرد و عربستان سعودی در مرحله مقدماتی عملکرد بسیار خوبی داشته است. ما به همه حریفان احترام می گذاریم و فکر می کنم بتوانیم مرحله گروهی خوبی را پشت سر بگذاریم.» تاکید می کنم که برای همه رقبا نهایت احترام را قائل هستیم.

ااسکالونی ادامه داد:از نظر تاریخی، مکزیک همیشه حریف سرسختی برای آرژانتین در جام جهانی بوده است. آنها به شرکت در این مسابقات عادت کرده اند و واقعاً رقبای پیچیده ای هستند. همه ما لهستان را هم می شناسیم. آنها بازیکنان درجه یک خوبی مانند روبرت لواندوفسکی دارند و بازی مقابل این تیم سختی های خاص خود را دارد. ما نه می توانیم از این گروه خوشحال باشیم و نه گله کنیم. به آرژانتینی ها می گویم که از جام جهانی لذت خواهند برد و امیدوارم بتوانیم به فینال برسیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی تیم ملی آرژانتین از تساوی تیمش راضی است.


سرویس خبر شماره: 1817699 |
13 فروردين 1401 ساعت 14:27 |
2,769 |

0نظرات

شما نه می توانید شکایت کنید و نه خوشحال باشید

آرژانتین امسال بر خلاف پیش فصل مشکلی برای صعود به جام جهانی نداشت و چند هفته متوالی پس از تیم ملی برزیل صعود کرده بود. بدون شک لیونل اسکالونی سرمربی جوان آرژانتین نقش مهمی را ایفا کرد. آنها همچنین عنوان قهرمانی کوپا آمریکا را دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته قرعه کشی جام جهانی 2022 انجام شد و بر این اساس آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی با مکزیک، عربستان و لهستان هم گروه شد. آلبی سلسته باید با دو حریف سرسخت مانند مکزیک و لهستان روبرو شود و البته همیشه شانس اول صعود است.