اشتباه شخصی حسینی فقط گل زدن صبح بود/این استقلال شایسته قهرمانی است


رضا حسن زاده کاپیتان سابق تیم استقلال در گفتگو با خبر اسپورته درباره پیروزی آبی های تهرانی مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: باعث خوشحالی است که استقلال دو بار توانست دروازه حریف را باز کند. . علیرغم اینکه در دقایق ابتدایی بازی گل خورده و در نهایت جایگاه خود را در صدر جدول از دست نخواهد داد. خیلی ها منتظر شکست استقلال بودند و آن شب جشن گرفتند، اما متاسفم که جشن آنها به عزا تبدیل شد. مشخص است با ادامه این مسابقات استقلال به حقش می رسد.

وی در خصوص شرایط خط دفاعی استقلال در نیمه اول خاطرنشان کرد: متأسفانه تیم استقلال در نیمه اول تمرکز لازم را نداشت و همین عدم تمرکز به خصوص در شروع مسابقه باعث غفلت بازیکنان حریف شد. مدافعان و فاصله زیاد بازیکنان این خط از دروازه حسینی استفاده کرده و باز می کنند. بدون اشتباهات فردی مدافعان میانی استقلال، حسینی مطمئناً تا قبل از بامداد به گل نمی رسید.

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: حسینی در این فصل یکی از درخشان ترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر می گذارد و مطمئناً تا اینجای کار نقش بزرگی در مدیریت استقلال داشته است. او در بازی مقابل ذوب آهن در چند نوبت واکنش های بسیار خوبی از خود نشان داد، به ویژه در دقیقه 82 بازی، زمانی که توپ ارسالی را به بیرون هدایت کرد تا دروازه استقلال را از خطر باز شدن نجات دهد و پس از آن گل دوم را به ثمر رساندیم. بالاخره برنده شد ما شده ایم

حسن زاده همچنین با تمجید از خارجی های این تیم به خاطر عملکرد بازیکنان خط مقدم استقلال گفت: خوشبختانه ماشاریپوف و بلانکو چندین هفته به هارمونی و ترکیب بسیار خوبی دست یافتند و نتیجه را در دیدارهای استقلال می بینیم. امیدوارم این دو بازیکن در چهار مسابقه آینده با همین شرایط خوب حضور داشته باشند تا در پایان فصل شاهد قهرمانی استقلال باشیم.

بازیکن سال های طولانی استقلال درباره برکناری علی خطیر و حضور مالکان جدید در این گروه گفت: قطعا هر اتفاقی که در این منطقه افتاده مطابق نظر مسئولان وزارت ورزش بوده است. سال ها بود که چنین تصمیماتی گرفته شده بود اما در نهایت استقلال و پرسپولیس همچنان متعلق به دولت بودند اما ظاهرا این بار با فشار AFC شرایط تغییر کرد. ما باید از این مالکان بخواهیم که به فکر انتخاب فردی برای اداره باشگاهی باشند که بخشی از این مجموعه بزرگ با یک میلیون هوادار است.

رضا حسن زاده: اشتباه شخصی حسینی تا صبح فقط یک گل بود/این استقلال شایسته قهرمانی است.

کاپیتان سابق استقلال که قرار بود در این مجموعه فعالیت کند درباره عملکرد مدیران استقلال در یک سال گذشته و پیش بینی های خود برای آینده توضیح داد: در این دو فصل با آقایان فتح الله زاده، حجت کریمی و خطیر دیدار داشته ام. از نزدیک جلسه ای داشتم که صادقانه باید بگویم حضور آقای کریمی کوتاه مدت بود اما برای استقلال و هوادارانش بسیار ارزشمند و معنادار بود. مطمئنا سایر اقوام هم زحمت کشیدند اما پرداخت بدهی سنگین و قدیمی استراماچونی کار همه نبود.

حسن زاده ادامه داد: در تمام سال های گذشته هیچ مدیری جرات رویارویی با موضوع شکایت استراماچونی را نداشت و در نهایت متواری شد، اما حجت کریمی نه تنها فرار نکرد، بلکه ایستاد و همچنان بدهی یک میلیون یورویی را پرداخت کرد. به استراماچونی که در صورت عدم پرداخت امروز، این مبلغ با قیمت 69 هزار تومان به بیش از 3 میلیون یورو رسید اما اقدام بزرگ دیگر کریمی در کنار پرداخت سایر بدهی های خارجی، ایستادن بر روی جواد نکونام بود.

وی افزود: مربی فعلی استقلال در سال 1401 اقداماتی را انجام داد که در نتیجه مشکلاتی را برای خود به وجود آورد به طوری که برای انجام فعالیت های فوتبالی خود با مشکلات و موانع بزرگی مواجه شد. روز از طریق ارتباطات مهمی که داشت سعی کرد مشکل نکونام را حل کند و آن را محقق کند. جانشین ساپینتو روی نیمکت استقلال شود که توانایی قهرمانی این تیم را دارد و هواداران آن را می خواهند. وگرنه امروز نکونام بدون تلاش حجت کریمی استقلالی نبود.

حسن زاده همچنین با اشاره به اینکه عرفان باقری یکی از بازیکنان سابق جوانان استقلال از درخواست کریمی از وی برای مصاحبه با فرشید سامی خبر داد و گفت: برای کسانی که قصد دارند چهره بدی از حجت کریمی در چشمانشان ایجاد کنند بسیار متاسفم. از طرفداران استقلال آنها به کسی تبدیل شده اند که حتی سوپرمارکت خیابان آنها را نمی شناسد. اولاً حجت کریمی آدم بدی نیست که بخواهد علیه کسی توطئه کند. دوم اینکه حداقل 10 نفر از کاپیتان های بزرگ استقلال دوستان صمیمی او هستند و اگر لازم باشد موضوعی را مطرح کند می تواند از طریق آنها درباره آن صحبت کند. هرکسی که به این جوان می گفت این حرف ها را بزند، اگر از جایگاهش در درون باشگاه استقلال کاملا مطمئن بود، هرگز دست به چنین بازیکنی نمی زد که کارنامه انضباطی و اخلاقی اش در فوتبال برای هواداران استقلال و پرسپولیس مشخص باشد.

بیشتر بخوانید: واکنش فغانی به اقدام عجیب داور در جریان بازی استقلال/ سند داور بین المللی فوتبال; این اشتباه در جریان بازی انجام شد! + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال