منوچهری: بانک بازیکن استقلال را کشف کنید!


سرویس خبر شماره: 2020123
20 اردیبهشت 1403 ساعت 07:14
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در آکادمی از رقبای خود عقب افتاده ایم

امین منوچهری معتقد است آکادمی استقلال به کلی متروکه شده است!

منوچهری: بانک بازیکن استقلال را کشف کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امین منوچهری سرمربی سابق تیم جوانان استقلال با ابراز نگرانی از وضعیت آکادمی باشگاه استقلال بلاتکلیفی این تیم در رده های پایه و عملکرد خوب سپاهان و پرسپولیس را می داند. در این زمینه سوژه نگران کننده ای برای استقلال است.

منوچهری در ابتدای سخنان خود گفت: محسن خلیلی طی چند سال گذشته هدایت آکادمی پرسپولیس را بر عهده داشت و رده های اصلی این تیم را به خوبی سازماندهی کرد و به لطف روند اصولی ای که در پیش گرفت، توانست چند بازیکن را به تیم بزرگسالان پرسپولیس منتقل کند. این تیم در فصول اخیر و در چندین رده موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است

وی در ادامه افزود: استقلال با آرش برهانی هم همین مسیر را طی کرده بود اما با تغییراتی که رخ داد، برهانی نتوانست راه خود را ادامه دهد و با تغییراتی که در پست مدیریتی رخ داد، نقل و انتقالات زیادی صورت گرفت، اما با اتفاقاتی که رخ داد محصولات جذب شدند. به باشگاه های پرسپولیس و کیا در حالی که برای آنها زحمت کشیده بودم و متعصب به پیراهن استقلال بودم، از ابتدا می خواستم برای آنها فرهنگ سازی کنم اما در نهایت نه من بودم و نه آرش برهانی. همینطور بود راه را ادامه دهیم.

منوچهری افزود: بازیکنان تیم جوانان استقلال اکنون به رده جوانان رسیده اند و بازیکنان مستعد و درخشانی هستند که به ملی پوشان می رسند و در تیم های دیگر هم حضور درخشانی دارند.

1757673

سرمربی اسبق تیم نوجوانان استقلال گفت: اگر آکادمی استقلال زودتر سرمربی خود را بشناسد، اتفاقات خوبی می افتد، خیلی از این بازیکنان دوست دارند در استقلال باشند و برای این تیم بازی کنند، اما ما داریم وقت تلف می کنیم و بازیکنان در باشگاه های دیگر جذب می شوند، بازیکنان این کار را من انجام می دهند. نمی دانم چه کسی مدیر است و چه کسی مربی.

منوچهری در ادامه مدعی شد تعدادی از افراد با وعده سرمربیگری استقلال از نام این باشگاه سوء استفاده می کنند.: وقتی تیم شرایط خاصی نداشته باشد، سال آینده تعدادی افراد سودجو به عنوان مربی تیم های اصلی استقلال جلو می آیند و روی بازیکنان و خانواده آنها تاثیر می گذارند و ممکن است یک سری اتفاقات که خلاصه نمی شود رخ دهد.

وی در ادامه از شرایط خوب تیم های رقیب در رده های پایه صحبت کردآکادمی سپاهان پویا است، پرسپولیس هم در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است، مثلا حسن خان محمدی در رده جوانان افتخار خاصی کسب نکرد اما با همین بازیکنان به رده جوانان رسید و توانست قهرمان شود اما. شکل نگرفت و در محوطه آکادمی از تیم های رقیب عقب افتادیم، حتی با توجه به وضعیت آکادمی استقلال، تعداد زیادی از بازیکنان مستعد در رده جوانان و امید به تیم پرسپولیس پیوسته اند.

امین منوچهری در پایان سخنان خود اعلام کرد: امیدوارم هر چه زودتر وضعیت آکادمی استقلال مشخص شود، مدیری انتخاب شود که به فکر این باشگاه باشد و تخصص داشته باشد. انتخاب سرمربیان در سطوح پایه بسیار مهم است، به اندازه رهبر اهمیت دارد. مربی بزرگسالان، مربیان سطح پایه آینده سازان باشگاه هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی