اشتهای عجیب ساپینتو; درخواست خرید بازیکن 600 میلیاردی برای استقلال!

همانطور که می دانید لیست استقلال حالا جای خالی دارد و پر شدن آن به داستانی پیچیده و پر سر و صدا تبدیل شده است. ابتدا قرار بود این سمت با جذب کاوه رضایی تکمیل شود. مهاجمی که در ابتدای فصل برای نقل و انتقالات زمستانی با مصطفی آجورلو تفاهم نامه امضا کرد اما ریکاردو ساپینتو آن را نمی خواست و فکر می کرد که این موضوع حسابی است. در نهایت کمیته تعیین تکلیف با اعلام اینکه تفاهم نامه مورد بحث اساساً فاقد اعتبار است، تکلیف را روشن کرد. حالا استقلالی ها به دنبال خرید بازیکن خارجی جدید هستند. بازیکنی که مورد علاقه و اعتماد سرمربی پرتغالی است.

این در حالی است که علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه در تازه ترین اظهارات خود از ماجرای جالبی خبر داد. که ساپینتو از باشگاه خواسته تا این جای خالی را با امضای قرارداد با یکی از سردار آزمون یا علی قلی زاده پر کند. حالا قلی زاده جای اغماض دارد، البته این بازیکن هم به صورت قرضی به لیگ ترکیه پیوسته است. ماجرای علاقه سرمربی پرتغالی به جذب آزمون بسیار خنده دار است. آیا واقعا ساپینتو در شرایط مالی باشگاه جذب مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را می بیند؟

درست است که سردار در بوندسلیگا روزهای خوبی را سپری نمی کند، اما حتی آماتورترین فوتبالدوستان هم می دانند که او یکی از بین المللی ترین بازیکنان حال حاضر ایران است و مطلقاً راهی برای جذب او وجود ندارد. باشگاه ملی حداقل در این سن. ارزش آزمون در بازار نقل و انتقالات با توجه به شرایط بد این بازیکن کاهش یافته و تقریبا به نصف رسیده است اما حتی در این شرایط قیمت 12 میلیون یورویی او تقریباً برابر با ارزش تمام بازیکنان استقلال در این فصل است. سپس، ما نمی دانیم که Sapinto با چه منطقی می خواهد آزمایش را آغاز کند. البته تشخیص کیفیت و کارآمدی سردار کار چندان پیچیده ای نیست و نیازی به مربی پرتغالی ندارد. اما مهم این است که هیچکس پول خرید آن را ندارد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال