خاطره تلخ گل گهر دروازه بان جوان در انزلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پورحاتمی که این فصل به عنوان سهمیه زیر 23 سال به گل گهر سیرجان پیوست، فصل گذشته و آخرین بازی لیگ آزادگان در تیم ویستا توربین تهران حضور داشت و فصل گذشته در شرایطی پا به انزلی گذاشت. تیم بقای او به دنبال سه امتیاز بازی بود و از طرفی حریف برای کسب عنوان قهرمانی و جشن صعود با هوادارانش به کمتر از یک پیروزی بسنده نکرد.

پورحاتمی البته در این بازی ستاره تیمش بود و با وجود چندین سیو دیدنی، در نهایت تسلیم حمید کاظمی، مهاجم باتجربه فصل گذشته ملوان شد و نتوانست مانع از باخت تیمش شود. حادثه ای که Vistaturbine را در دسته پایین تر قرار داد. با این حال پورحاتمی که در طول فصل عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت، سرانجام توانست در مسیری متفاوت راهی لیگ برتر شود و حالا با گل گهر سیرجان راهی انزلی شود.

1801193

دروازه بان جوان گل گهر سیرجان امیدوار است در رقابت سختی که با دو دروازه بان باتجربه این تیم (محسن فروزان – حسین منادی) دارد بالاخره توانسته از فرصت ها برای نشان دادن توانایی خود استفاده کند و باید دید چه زمانی. این فرصت برای او پیش خواهد آمد. اما این از همه مهمتر است، او این بار با تیمش راهی انزلی می شود و به مصاف ملوان می رود و گل گهر برخلاف ویستاتوربین به عنوان مدعی قهرمانی ظاهر می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1870041
24 فوریه 1401 ساعت 08:30
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

عرفان پورحاتمی، دروازه بان جوان گل گهر سیرجان که در این فصل به جمع امیر قلعه نویی پیوست، خاطرات تلخی از آخرین حضورش در انزلی دارد.

خاطره تلخ گل گهر دروازه بان جوان در انزلی