اعتراف تلخ ستاره استقلال; من مسئول دو گل مس رفسنجان بودم!



روزبه چشمی پس از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: از هوادارانمان ممنونم که به ورزشگاه آمدند. بازی خوبی بود اما نتیجه آن چیزی نبود که می خواستیم. دو گل خوردیم که هر دو تقصیر من است و مسئولیت آنها را بر عهده خواهم گرفت. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و من مسئول هر دو گل هستم. ما باید بازی امروز را با اختلاف می بردیم و می دانم که این بازیکنان قطعا نتیجه امروز را جبران خواهند کرد.

وی ادامه داد: در نیمه اول 2 بازی را باختیم و قطعا تقصیر من به عنوان بازیکنی بود که نتوانستم شروع خوبی داشته باشم. تیم ما تا کنون سخت کار کرده است و از این به بعد نیز این کار را ادامه خواهد داد.

چشمی درباره داوری بیژن حیدری گفت: داوری که امتیاز 50-50 را نداشت 80-20 صحنه را مسی می گرفت. من صحنه گل را ندیدم اما مطمئن باشید داور در جاهای دیگر علامت داد. من برای حیدری احترام زیادی قائل هستم و امکان ندارد در مسابقه ای که ما حمله می کنیم، هر خطای 50-50 را سوت بزند. بارها گفتم فقط پنالتی و صحنه های دیگر نبود، انصاف نبود که داور با اشتباه خود تیم ما را از 18 متری حریف دور کرد، ما از داوری مثل حیدری انتظار بیشتری داریم.

مدافع استقلال در پاسخ به اینکه تساوی مقابل مس آبی پوشان او را از مسیرش منحرف نمی کند؟ وی گفت: همه چیز دست ماست، 2 امتیاز مهم را از دست دادیم اما در مسابقات بعدی جبران می کنیم. ما نباید به سمت این مسائل برویم و این ضرر را جبران می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی حل شده است، پاسخ داد: نه، الان وقت حمایت است، هر مسئولی باید حمایت کند و وقت بچه بازی ها و مشکلات ریز و درشت نیست. باشگاه و مدیریت باید از تیم حمایت کنند، 8 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است، هنوز مشکلات وجود دارد، اما باید حل و فصل شود و حمایت شود. ما باید مشکلات را برطرف کنیم و اگر نمی توانند آنها را حل کنند، بگوییم که نمی توانند تا زمانی که به چیز دیگری فکر نکنیم.

چشمی در خصوص مصدومیت مهدی پور خاطرنشان کرد: انشالله اتفاقی نمی افتد. دعا می کنم مصدومیتش جدی نباشد. باید دعا کنیم تا فردا ببینیم با ام آر آی چه اتفاقی می افتد و امیدوارم آسیبی پیدا کند.

مدافع استقلال درباره حضور پرشمار هواداران در دیدار با مس گفت: نمی دانم چرا جمعه بازی نکنیم. ما باید در روز اول هفته بازی کنیم، این چیز بدی است. فوتبال زیبا باید مردم را همراهی کند. با همین شرایط هواداران ما آمدند.

وی در پاسخ به 5 درصد دریافتی، کل مبلغ دریافتی به 55 درصد رسید، یادآور شد: به سراغ درصد نرویم، مشکل ما این است که تا کاری نیمه مثبت انجام نشود، همه جا آن را می شنویم تا کسانی که این کار را انجام می دهند در اینترنت نمی فهمد چه خبر است.” سقوط. لیاقت تیم ما خیلی بیشتر از اینهاست.

بیشتر بخوانید: اظهارات جنجالی نکونام به نویدکیا/سرمربی استقلال با عصبانیت زمین را ترک کرد! + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال