اعتراض رضاوند به داوری بازی استقلال/می توانستند گل ما را بزنند.



آرش رضاوند پس از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: بازی فوق العاده ای بود و هواداران موقعیت های زیادی را دیدند. می توانستیم با سه یا چهار گل برنده شویم.

وی درباره مصدومیت مهدی مهدی پور تصریح کرد: متاسفانه مشکلی برای او پیش آمد و خدای ناکرده آنطور که فکر می کنیم پیش نمی آید.

هافبک استقلال گفت: مدتی است که علی خاطر را ندیده ایم. شرایط پرداخت تکراری و کثیف است و ما از صحبت کردن با یکدیگر متنفریم. یک ماه و نیم تا پایان قهرمانی باقی مانده و باز هم مثل پارسال 40 درصد به دست آوردیم. از سال گذشته 40 تا 45 درصد تقاضا داریم. امسال 60 درصد تقاضا داریم.

رضاوند در خصوص قضاوت بازی با مس خاطرنشان کرد: بیژن حیدری در پایان بازی یک سری سوت زد و بازی را برد، آن هم برای تیم ما که می خواست حمله کند. در صحنه ای که هنوز به طور کامل ندیده ام، می توانستند هدف ما را بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال تمرکز کافی نداشت، پاسخ داد: نمی توانیم بگوییم بلاتکلیف هستیم. وقتی 1-0 می بریم، می گویند بازی ها را 1-0 می برند، حالا وقتی حمله می کنیم، طبیعی است که ضدحمله کنیم. این اتفاقات در دنیا می افتد. امروز یکی از بهترین بازی های تیم ما در این فصل بود، اما توپ برای ما چرخانده نشد.

بیشتر بخوانید: اعتراف تلخ ستاره استقلال; من مسئول دو گل مس رفسنجان بودم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال