اعلام برندگان گلوبسوکسر: بنزما بهترین بازیکن سال است

امسال هشت ستاره بزرگ نامزد دریافت این جایزه شده اند، اما به نظر می رسد با توجه به اینکه کریم بنزما چندی پیش توپ طلا را دریافت کرد، شانس زیادی برای کسب این جایزه دارد.بهترین بازیکن گلوب ساکر. نامزدهای جایزه بهترین بازیکن امسال کریم بنزما، ارلینگ هالند و محمد صلاح بودند. سرانجام نام کریم بنزما به عنوان بهترین بازیکن سال دریافت جایزه گلوب ساکر اعلام شد.

علاوه بر این مسئولان باشگاه فوتبال برای برنامه امسال جایزه ویژه ای تدارک دیده بودند که جایزه بهترین مدافع تاریخ نام گرفت. این جایزه به سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پاری سن ژرمن تعلق گرفت.


سرویس خبر شماره: 1854023
26 نوامبر 1401 ساعت 22:40
8.8K امتیاز خبر|

18نقطه نظر

سیزدهمین مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در دبی برگزار شد و بهترین های فوتبال جهان در سال های 2021-2022 را به نمایش گذاشت.

اعلام برندگان گلوبسوکسر: بنزما بهترین بازیکن سال است

از دیگر جوایز ویژه مراسم امشب، جایزه بهترین اینفلوئنسر فوتبال در رسانه ها بود که به خبی لیم، پدیده محبوب شبکه های اجتماعی اهدا شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما یکی از جوایز ویژه، جایزه بهترین بازیکن جهان از دیدگاه کاربران TikTok بود. جایزه ای که هشت ستاره بزرگ از جمله کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و ارلینگ هالند نامزد دریافت آن بودند اما در نهایت این محمد صلاح بود که برنده این جایزه شد.

اما در بخش بهترین باشگاه جهان از بین سه باشگاه لیورپول، رئال مادرید و منچسترسیتی جایزه بهترین باشگاه به رئال مادرید تعلق گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهر دبی امشب میزبان سیزدهمین دوره جوایز گلوب ساکر بود. اولین جایزه این مراسم که مهمترین جایزه محسوب می شود به بهترین فوتبالیست مرد سال اهدا شد.

هیئت داوران مراسم گلوب ساکر امسال متشکل از فرانچسکو توتی، ایکر کاسیاس، اریک آبیدال بود.

ویکتور عثیمان بازیکن ناپولی برنده جایزه گلوب ساکر به عنوان بهترین پدیده نوظهور سال شد.

جایزه بهترین مربی سال نیز به کارلو آنچلوتی رسید تا این مربی ایتالیایی رئال مادرید برای دومین بار در دوران فوتبالی خود جایزه گلوب ساکر را از آن خود کند. پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو دیگر مدعیان کسب این جایزه و رقبای آنچلوتی در این سال بودند.

وین رونی و زلاتان ابراهیموویچ نیز روی صحنه حاضر شدند و جایزه یک عمر فوتبال را از گلوب ساکر دریافت کردند.