رسمی: سادیو مانه جام جهانی را از دست داد

اما طی دو روز گذشته تست های پزشکی بیشتری روی پای سادیو مانه انجام شده و در نهایت فدراسیون فوتبال آن کشور به این نتیجه رسیده است که ستاره مهاجم آنها نمی تواند در جام جهانی شرکت کند.

بر اساس اعلام رسمی فدراسیون فوتبال سنگال، سادیو مانه ستاره تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نمی تواند در جام جهانی قطر به میدان برود.

رسمی: سادیو مانه جام جهانی را از دست داد

مانه در پیروزی بایرن مونیخ مقابل وردربرمن در 17 نوامبر در بوندسلیگا از ناحیه نازک نی راستش آسیب دید و زمین را ترک کرد. پس از آن بایرن مونیخ یک بازی دیگر مقابل شالکه برگزار کرد که مانه در آن حضور نداشت. این مصدومیت در نهایت باعث شد تا او نتواند رویای خود برای حضور در جام جهانی با پیراهن تیم ملی کشورش را محقق کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854024
26 نوامبر 1401 در 22:53
6.2 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی هفته گذشته سادیو مانه با باشگاهش بایرن مونیخ برای او گران تمام شد چرا که لحظاتی پیش با تایید رسمی فدراسیون فوتبال سنگال مشخص شد که او به دلیل عدم امکان حضور در جام حذفی. مصدومیتی که در آن بازی برای او رخ داد. جهانی پیراهن تیم ملی کشورش را نخواهد پوشید.

فدراسیون فوتبال سنگال روز سه شنبه با اعلام اینکه مانه نمی تواند در اولین بازی های سنگال در جام جهانی شرکت کند، هواداران مانه را نگران کرد.