اعلام تند استقلال مقابل پرسپولیس

اگرچه نامی از استقلال در این نامه ذکر نشده بود اما در این نامه باشگاه استقلال به وضوح خطاب به سرخپوشان بود و سرخپوشان به تصمیمات داوری در دیدارهای آبی ها اعتراض داشتند. .

حالا این سوال با واکنش رسمی باشگاه استقلال مواجه شده است. آبی ها با انتشار ویدئویی از سه بازی دربی و صحنه های جنجالی و مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس که خطای پنالتی استقلالی ها اعلام نشد، اظهاراتی تندی علیه رقیب سنتی خود کردند.

باشگاه استقلال ضمن ابراز نگرانی عمیق از این گونه رفتارهای غیراخلاقی و اشاره به برخورد قانونی با بدحجابی ها، انتظار دارد کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال با این ترفندها و تخلفات برخورد قاطع کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در پی نامه پرسپولیس به فدراسیون در خصوص مسائل داوری، باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد.

متأسفانه سریالی که در سال های اخیر به حمایت های نامتعارف معروف است و کارش به جایی رسیده که بخشش مکرر آن را حق مسلم خود می داند، در آستانه دربی تهران با بازی های رسانه ای مختلف از جمله مکاتبه با سازمان لیگ و اخبار داور اصلی دربی که باز هم سعی دارد جو داوری دربی تهران را تحت تاثیر قرار دهد.

امیدواریم نشنیده باشیم که این باج گیری ها گریبان هیچکس را نگیرد که پنالتی های بدون مجازات استقلالی ها در دربی های گذشته (به گفته کارشناسان و حتی بازیکن تیم رقیب + فیلم) نشان می دهد که این فضاسازی ها n بی تاثیر نبوده است.

در این نامه از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران خواسته شده تا به اشتباهات داوری به نفع تیم های خاص توجه بیشتری داشته باشند. همچنین اقداماتی را انجام دهید تا به قضات اجازه دهید تا با دقت بیشتری قضاوت کنند تا چنین اشتباهاتی در هفته های حساس باقی مانده تکرار نشود.


سرویس خبر شماره: 1814540 |
18 مارس 1400 در 20:46 |
121,093 |

55نظرات

لطف و حمایت را حق خود می دانند

در این اطلاعیه آمده است:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صبح امروز بود که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران نسبت به قضاوت داوران هفته های اخیر در لیگ برتر اعتراض کرد.