بازی مقابل چلسی برای ما انتقام است

فیفادی و پروازهای طولانی: راستش را بخواهید از پروازهای طولانی به اروگوئه برای بازی های ملی خسته شده ام. ما مسافت های طولانی را به عقب و جلو می رویم و اغلب به سختی می توانیم بخوابیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره اروگوئه ای رئال مادرید در انتظار روز چهارشنبه و بازی با چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

فدای والورده، هافبک ارزشمند رئال اروگوئه نیز تشنه انتقام از باشگاه لندنی است. وی در این خصوص گفت:برای ما این یک بازی انتقامی است. ما تیمی با کیفیت با بازیکنان بزرگ و با انگیزه داریم که منتظر این بازی هستند. هدف ما رسیدن به فینال است و می خواهیم چلسی را شکست دهیم. ما از رسیدن به فینال محروم شدیم. سال گذشته و این بار می‌خواهیم تیم صعود کننده باشیم.”


سرویس خبر شماره: 1818037 |
15 فروردين 1401 ساعت 17:36 |
9,445 امتیاز خبر|

7نظرات

فده والورده:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید پس از برد بزرگ و مهم مقابل سلتا، حالا خود را برای بازی مقابل چلسی آماده می کند و فاصله خود را با رقبای خود در جدول لالیگا حفظ می کند. رئال سال گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 مغلوب چلسی شد و از دور حذف شد و بدون شک به دنبال انتقام است.

والورده همچنین به تمجید از کریم بنزما و تیبو کورتوا، دو بازیکن قرضی این روزهای رئال پرداخت.“هر دو بازیکنان بسیار تعیین کننده و مهمی برای ما هستند. البته ما دوست داریم کورتوا در مسابقات کمتر تعیین کننده باشد، اما نمی توانیم از فرم درخشان فعلی او چشم پوشی کنیم. کریم و کورتوا در حال حاضر انسان های فوق العاده ای هستند. درون و کریم در هر بازی بیش از هر زمان دیگری ارزش های خود را ثابت می کند و در هر بازی و مقابل هر حریفی خود را نشان می دهد.