افشای تصمیم مهم لیونل مسی در مورد خانواده اش/ تکلیف بچه ها چه می شود؟

به نظر می رسد بازگشت لیونل مسی به باشگاهی که بیش از 17 سال در آن درخشیده بود، نزدیک و نزدیکتر می شود. اراده همسرش، آنتونلا روکوزو، که آرزوی بازگشت به خانه با سه فرزندش را دارد، نیز ممکن است در تصمیم ستاره آلبی سلسته اولویت داشته باشد.

پس از اینکه مشخص شد باشگاه بارسلونا در حال طراحی برنامه های مالی و ورزشی برای فصل آینده برای تحقق بازگشت احتمالی مسی است، آدریان سانچز، خبرنگار خبری تیم بارسلونا، جزئیات دیگری را فاش کرد که می تواند تعیین کننده باشد. این روزنامه نگار در کانال یوتیوب خود “Mas que Pelotas” ادعا کرد که خانواده مسی تصمیم گرفتند بچه ها را در مدرسه قدیمی خود در بارسلون ثبت نام کنند، همان مدرسه ای که قبل از رفتن به پاریس در آگوست 2021 در آن تحصیل می کردند.

همچنین بخوانید: لئو در انتظار; آیا مسی به بارسلونا نزدیک شده است؟ / فرمولی که می تواند این معما را حل کند



سرویس اخبار فوتبال خارجی

شایعات در مورد بازگشت احتمالی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن به بارسلونا روز به روز در حال افزایش است.

آدریان سانچز می گوید: مدتی پیش گفتگوی بسیار مهمی داشتم و پس از بررسی منابع مختلف، می توانیم به شما بگوییم که خانواده مسی درخواست رزرو برای فرزندان خود در مدرسه ای که قبلاً در آن حضور داشتند، داشته اند. ستاره آرژانتینی و باشگاه بارسلونا. ما همچنین متوجه شدیم که مدرسه کودکان در فرانسه تمدید نشده است. این خبر برای من بسیار انفجاری بود و ثابت می کند که مسی به کجا خواهد رفت.”

آینده ستاره آرژانتینی برای همه یک راز باقی مانده است. بازیکن فعلی پاری سن ژرمن تا پایان ژوئن 2023 با این تیم فرانسوی قرارداد دارد و با وجود اینکه کمی بیش از دو ماه از قراردادش باقی مانده است، هنوز خبری از تمدید احتمالی آن نیست.