هافبک احتمالی ظاهر جدید لیورپول در آستانه ولگردی و خرج سه نفره

انتظار می‌رود لیورپول تابستان شلوغی را از نظر فعالیت‌های نقل و انتقالاتی داشته باشد و با تغییرات اخیر در ترکیب ما، می‌توانیم به زودی شاهد حضور تیمی جدید در آنفیلد در فصل آینده باشیم.

را لیورپول ECHO تبلیغ کرد که قرمزها به زودی چگونه ظاهر می شوند: ‘لیورپول اف سی (ترکیب 3-2-2-3): آلیسون; کوناته، ون دایک، رابرتسون؛ الکساندر-آرنولد، کایسدو؛ بارلا، کوه; صلاح، نونز، دیاز.

این ترکیب جدید به شدت به انتقال ترنت الکساندر-آرنولد به خط هافبک وابسته است، چیزی که به نظر می رسد رئیس ما چندان مشتاق نیست بگوید اتفاق افتاده است – با اعلام این نقش به عنوان “شش دو نفره”.

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد آماده “پیوستن به مسابقه” برای هدف دیرینه هافبک لیورپول است – گزارش

اگر به این شکل نگاه کنیم که وقتی توپ را در اختیار داریم چه شکلی خواهیم بود، به احتمال زیاد همان ترکیبی که به آن عادت کرده‌ایم باقی می‌ماند – زمانی که در اختیار نداریم.

با این حال، فیل در اتاق، سه چهره جدید نیز در این ترکیب وجود دارد و جایگزین افرادی مانند فابینیو، تیاگو آلکانتارا و جردن هندرسون – با مویسس کایسدو، میسون ماونت و نیکولو بارلا.

این یک پنجره نقل و انتقالات قوی را نشان می دهد، اما ما به وضوح نمی دانیم که احتمال این نقل و انتقالات چقدر است و چقدر باید هزینه کنیم تا بتوانیم خدمات این سه نفر جدید را تضمین کنیم.

بعید به نظر می رسد که ما شاهد تغییر کامل ترکیب و حضور سه چهره جدید بلافاصله در ترکیب اصلی باشیم، اما زمان مشخص خواهد کرد که ببینیم این ترکیب چقدر محتمل خواهد شد.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/04/20/liverpools-possible-new-look-midfield/ منبع: