وینگر می گوید بایرن مونیخ متقاعد شده است که می تواند رئال مادرید را شکست دهد

برایان ساراگوسا، وینگر بایرن مونیخ از رئال مادرید به عنوان یکی از بهترین تیم های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد اما آنها را شکست ناپذیر نمی داند. ساراگوسا فکر می کند که مسابقه 50-50 است و از شانس تیمش برای شکست دادن قهرمان 14 دوره اروپا مطمئن است.

هشدار برایان ساراگوسا بازیکن بایرن مونیخ به رئال مادرید در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ سه شنبه شب (30 آوریل) برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید در آلیانتس آرنا پذیرایی خواهد کرد. باواریایی ها در یک چهارم نهایی در مجموع با نتیجه 2-1 مقابل آرسنال پیروز شدند تا به جمع چهار تیم نهایی راه یابند در حالی که سفیدپوشان در ضربات پنالتی بر منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی اروپا غلبه کردند.

قبل از “ال کلاسیکو اروپایی” مورد انتظار روز سه شنبه، ساراگوسا هشداری جدی داد و مدعی شد که قهرمان شش دوره اروپا برای شکست دادن رکورد 14 بار قهرمانی، آنچه لازم است را دارد. او (از طریق مارکا) گفت:

ما می دانیم که رئال مادرید تیم بزرگی است و در لیگ قهرمانان اروپا یکی از بهترین ها در کنار ما هستند، اما 50-50 درصد مساوی است.

در رختکن مان، با اشتیاق و اشتیاق، متقاعد شده ایم که می توانیم برنده شویم و به دنبال آن هستیم.

این بازیکن اسپانیایی همچنین روحیه داخل رختکن بایرن مونیخ را روشن کرد و فاش کرد:

در رختکن، جو فضایی سرشار از انتظار و انگیزه پیش از بازی است. اسپانیایی بودن، برای من یک مسابقه خاص است، زیرا ما همیشه دوست داریم این نوع بازی ها را از کودکی انجام دهیم.

همه ما متمرکز و بسیار هیجان زده هستیم تا نتیجه مثبتی بگیریم

بایرن vs. مادرید: سر به سر

دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید 26 بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار کرده اند. تیم آلمانی در مورد رکورد رودررو برتری باریکی دارد و 12 برد در مقابل 11 بازی مادریدی به دست آورده است.

سفیدپوشان در چهار نوبت به برتری رسیدند و بازی باقی مانده با تساوی به پایان رسید. مادرید همچنین در دو دیدار آخر نیمه نهایی خود بایرن مونیخ را شکست داده است و آنها را با نتیجه 3-2 (مجموع) در فصل 18-2017 و 5-0 (مجموع) در فصل 14-2013 به پایان رسانده است.

https://sportslens.com/news/bayern-munich-real-madrid-warning-champions-league/ منبع: