الحوایی: داور اجازه داد روح فوتبال کشته شود

الحوایی درباره نتیجه بازی گفت: ما اصلا از نتیجه بازی راضی نیستیم و شرمنده هوادارانمان شدیم. اما خوشحالیم که فوتبال تهاجمی و زیبایی بازی کردیم. از دقیقه 4 که صادقی حتی یک گل هم نخورد تا دقیقه 96 فرصت گل داشتیم. ما در قسمت تهاجمی کاری را که باید انجام می دادیم انجام دادیم. علاوه بر سه گل، موقعیت‌های زیادی خلق کرده‌ایم. همچنین دفاع محکمی در برابر تیمی که داشت بود. جای امیدواری است، اما ما اشتباهاتی مرتکب شده ایم. کودکان باید از ابتدا تا انتها متمرکز باشند. در بخشی از بازی اما بچه ها تمرکز خود را از دست دادند و تک توپ ها را از دست دادند و پس از لو رفتن توپ واکنش های خوبی نداشتند.


سرویس خبر شماره: 1818286 |
17 جولای 1401 ساعت 00:22 |
8,467 امتیاز خبر|

0نظرات

ما به شهر خودرو حق می دهیم اما…

سرمربی گل گهر از عدم واکنش داور به وقت تلف شده حریف انتقاد کرد و تاکید کرد: از تیم داوری گلایه داریم. در جریان بازی، تیم حریف اجازه داشت روحیه فوتبال را بکشد. شاید شهرخودرو تصمیم به تعویق بازی بگیرد اما تیم داوری نباید اجازه چنین چیزی را بدهد. داور در جریان بازی هیچ اشتباهی نداشت و ما به او تبریک می گوییم. اما داور وظیفه دارد به بازی جوانمردانه کمک کند تا تماشاگر از تماشای فوتبال لذت ببرد. اگر قرار باشد دروازه بان تیمی 10 تا 90 دقیقه از زمان بازی را از دست بدهد و داور فقط برای رسمی بودن به او کارت زرد بدهد، این اصلا احترامی برای روح فوتبال نیست. همه با هم بازی می کنیم، یک تیم قهرمان می شود، سه تیم سهمیه می گیرند، دو تیم سقوط می کنند، اما ما شانزده تیم باید تلاش کنیم تا زیبایی های فوتبال را به مردم نشان دهیم. داوران هم باید به معدود تیم هایی مثل گل گهر کمک کنند تا زیبایی فوتبال را به نمایش بگذارند. امیدوارم در دیدارهای بعدی این دو امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

وی افزود: از دو ضد حمله و یک ضربه ایستگاهی، سه شوت درون دروازه ما زده شد که هر سه به گل تبدیل شد. از این بابت متاسفیم، اما به فوتبال برای بازی فوق العاده ای که دیدیم تبریک می گویم. برای تیمی مثل ما که در زمین فوتبال بازی می کنیم، الگوی بازی تیمی شهرخودرو چندان طرفدار ندارد. ما به آنها حق می دهیم. آنها با توجه به بضاعتی که داشتند، فوتبال دفاعی، فشرده و ضدحمله بازی کردند که قابل انتظار است.

سرمربی تیم گل گهر معتقد است داور واکنش مناسبی نسبت به وقت حریف نشان نداد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گل گهر امشب مقابل شهرخودرو که تا دقایق پایانی سه بر یک از این تیم عقب بود، تساوی سه بر سه را پذیرفت و شبی که هوادارانش درآمد داشتند را ترک کرد. استادیوم. شکست سختی را متحمل شوید. پس از این دیدار، سعید الحوایی یکی از دستیاران امیر قلعه نویی به جای وی در نشست خبری حاضر شد.

الحوایی در پاسخ به این سوال که چرا شهر خودرو امروز این نوع فوتبال هجومی را مقابل گل گهر ارائه کرد، پاسخ داد: معیار شما برای بازی هجومی چیست؟ ملاک این بازی ایجاد موقعیت و مالکیت توپ است که در هر دو منطقه متعلق به ما بود و با فاصله تیم حمله می کرد. شهرخودرو دفاع فشرده و ضدحمله را در دستور کار خود داشت. درست است که شهرخودرو تیم انتهایی است اما به آقای سید عباسی تبریک می گویم. هفته گذشته بازی نساجی و شهرخودرو با تساوی بدون گل به پایان رسید و بهترین بازیکن هفته از نظر تمامی سایت های آماری، دروازه بان نساجی بود. او سه بازیکن را تک به تک از شهرخودرو گرفت. او از زمان حضورش توانسته فوتبال مورد علاقه خود یعنی دفاع و ضد حمله را الگوبرداری کند. خوب بدوید امروز برای مدتی تمرکزمان را از دست دادیم. بعد از استراحت به لیگ برگشتیم و طبیعی بود. به شهرخودرو به چشم یک تیم پایین تر نگاه نکنید، در ادامه خواهید دید که این تیم از خیلی از تیم های لیگ برتری به خوبی این الگو را اجرا خواهد کرد. به هر حال در مجموع ما تیم هجومی در زمین بودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.
وی دلیل غافلگیری تیمش را عدم تمرکز دانست و گفت: شما برای یازده نفر برنامه قبل از بازی و برنامه بازی دارید. گاهی اوقات این طرح در طول بازی به درستی کار نمی کند لزوماً این دلیل بر بد بودن برنامه شما نیست. شما با یازده بازیکنی طرف هستید که شب ها می خوابند و صبح ها از خواب بیدار می شوند و هورمون های بدنشان در حال تغییر است. زمانی وجود دارد که بازیکن در تمرین عملکرد خوبی دارد، اما روز بازی می افتد. زمانی است که تیم مقابل نقاطی را کنترل می کند که شما به آنها فکر نمی کنید. همه اینها باعث می شود در طول بازی تغییر کنید.اما بزرگترین مشکل تیم ما این بود که تمرکز خود را در نقاط مهم بازی از دست دادند. وقتی دو بازیکن را از یک ضربه ایستگاهی رها می کنید و یا گل می خورید یا توپ را در میانه میدان نشان می دهید و سه بازیکن اشتباه می کنند، نشان می دهد که در آن زمان ها تمرکز خود را از دست داده اید. آقای قلعه نویی با تعویض های خوب خود تیم را به بازی برگرداند. خدا را به خاطر برابری شکر می کنیم، هرچند حق ما پیروزی بود. خوشحالیم که تماشاگران فوتبال زیبای پر گل را دیدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی