طاهری: می خواهند با میش از استقلال جلوگیری کنند

طاهری درباره داوری اضافه کرد: داور در دست و پای بازیکن است و در زمین شوت می زند و چهار بار جلوی بازیکن می آید. چطور ممکنه ؟ او آمد تا قاطعانه برخورد کند اما بازی را باخت.

وی در پاسخ به درخواست شفاف سازی اسامی این افراد گفت: چگونه می توانم موضوع را روشن کنم؟ نمی توانم نام کسی را ببرم، اما چیزی که می بینم برعکس آن چیزی است که باید در فوتبال اتفاق بیفتد. مدرسه من اسم نمی برد و ربطی به نتایج تیم ها و افراد دیگر ندارد اما باید برنده باشیم.


سرویس خبر شماره: 1818284 |
17 جولای 1401 ساعت 00:07 |
17,870 |

4نظرات

بیژن طاهری مصاحبه کنایه آمیزی انجام داد و معتقد است بازی را داور باخت.

وی در پایان درباره محل تمرین استقلال گفت: زمین سال ها مشکل ما بوده و انشالله درست می شود. در حال حاضر در سرزمین آرارات در حال انجام رزمایش برای ساخت یک محوطه انقلابی هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیژن طاهری، سرمربی استقلال صحبت های خود را در منطقه مختلط ورزشگاه آزادی آغاز کرد و گفت: اتفاقاتی در این فوتبال می افتد که در این پنجاه سال ندیده ام! ظالم اعتراض می کند و ما مظلوم هستیم. شخصیت فوتبال از بین رفته است. ما تلاش کردیم و تلاش می کنیم این شخصیت را از فوتبال برگردانیم. شما سنی ندارید، اما آن زمان فوتبال شخصیت داشت، این حرف ها نبود و خیلی هم مشغله نداشت. حالا آنها می خواهند تیم ما را با میشما متوقف کنند.

سرمربی استقلال ادامه داد: ما راه خودمان را می‌رویم و خدا خودش به ما کمک خواهد کرد. ما بلد نیستیم جایی که حق نداریم تقلب کنیم و داد بزنیم و طلبکار باشیم! ما آن کارها را انجام نمی دهیم. ما راه خودمان را می رویم و مطمئنم خدا کمکمان می کند.