الهلال و نصر غیر قابل دسترس می شوند


سرویس خبر شماره: 2019331
17 مه 1403 در 03:47
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

با دریافت کمک های مالی بیشتر

صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان از باشگاه ها بر اساس چندین معیار خاص، از جمله موقعیت آنها در جدول رده بندی لیگ حمایت می کند.

الهلال و نصر غیر قابل دسترس می شوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صندوق سرمایه گذاری دولتی در سال 2023 از باشگاه های لیگ روشن برای جذب گروهی از مهم ترین بازیکنان بین المللی مانند کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بنزما فرانسوی و … حمایت کرد.

یک منبع به روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفت که کمیته جذب لیگ حرفه ای عربستان اخیرا جلساتی با باشگاه ها برگزار کرده است تا مشخص شود کدام بازیکنان می خواهند در فصل نقل و انتقالات تابستانی به فوتبال این کشور منتقل شوند.

این منبع افزود که هفته آینده باید جلسه دیگری بین کمیسیون و باشگاه ها برگزار شود. پروژه حضور بازیکنان بزرگ بین المللی بخشی از برنامه توسعه مسابقات فوتبال در عربستان است تا لیگ این کشور به یکی از 10 لیگ مهم جهان تبدیل شود.

1971179

اما صندوق سرمایه گذاری عربستان بر چه اساسی از باشگاه ها حمایت می کند؟ این منبع تاکید کرد که حمایت صندوق از باشگاه ها بر اساس جایگاه آنها در رده بندی عربستان است.

در واقع، باشگاه‌هایی که در جایگاه‌های بالاتر قرار دارند (مانند الهلال و النصر در این فصل) ممکن است حمایت بیشتری دریافت کنند و تیم‌هایی که در مقابل تیم‌های رتبه پایین‌تر قرار دارند، حمایت کمتری دریافت کنند.

هدف این استاندارد ایجاد انگیزه در باشگاه ها برای ارائه بهترین سطوح و دستیابی به نتایج بهتر است که قدرت و جذابیت مسابقات لیگ عربستان را افزایش می دهد.

انمار الهائلی، رئیس باشگاه الاتحاد اخیرا در بیانیه ای تلویزیونی تایید کرد که حمایت هایی که از باشگاه ها انجام می شود برابر نیست. من دقیقاً نمی دانم و نمی خواهم در مورد آن اظهار نظر کنم، اما ما به جزئیات بیشتری در این مورد نیاز داریم.

او همچنین گفت: جدولی که نشان می دهد هر باشگاه چه چیزی دریافت می کند باید ارائه شود، زیرا ممکن است خطاهایی رخ دهد و برخی از باشگاه ها ممکن است حمایت بیشتری نسبت به سایرین دریافت کنند.

1976563

مجله اخبار فوتبال خارجی