نساجی می خواهد طلسم مقابل پرسپولیس را بشکند


سرویس خبر شماره: 2019337
17 مه 1403 در 04:29
57 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ماموریتی خاموش و دشوار در وطن

به بهانه دیدار حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر به بررسی تمامی دیدارهای پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر می پردازیم.

نساجی می خواهد طلسم مقابل پرسپولیس را بشکند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از مهیج ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر بدون شک مقابل شاگردان الهامی و عثمر خواهد بود. در یک سمت زمین میزبان نساجی است که برای ماندن در لیگ به شدت به امتیاز این دیدار نیاز دارد و در سوی دیگر پرسپولیس که برای رسیدن به بالای جدول به هر سه امتیاز نیاز دارد. نساجی ها با اینکه همیشه تیم قدرتمندی در لیگ برتر بوده اند، نتوانستند پرسپولیس را شکست دهند. این بهانه ای شده است برای بررسی همه رویارویی های این دو تیم در لیگ برتر:

1. پرسپولیس 2-1 نساجی
اولین دیدار دو تیم در اولین فصل حضور نساجی در لیگ برتر هجدهم برگزار شد. این دیدار در شهریور 1396 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت یاران برونکو با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم نکونام به برتری رسید. گل های پرسپولیس با گل علیپور و بازیکن نساجی به ثمر رسید و گلسیانی تک گل نساجی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

2. نساجی 1-1 پرسپولیس
بازی برگشت دو تیم در هوای بارانی قائم شهر و در حضور بیش از 10 هزار هوادار نساجی برگزار شد. در حالی که نساجی با گل نظری پرسپولیس را پیش انداخت، شاگردان برونکو گل تساوی را از سروش رفیعی به ثمر رساندند تا از شکست خارج از خانه جلوگیری کنند و در صدر قرار بگیرند.

2018641

3. پرسپولیس 1-0 نساجی
سومین دیدار دو تیم با برتری پرسپولیس این بار با مربیگری گابریل کالدرون به پایان رسید. روزی که نساجی چیها در ورزشگاه آزادی بازی قابل قبولی را مقابل پرسپولیس انجام داد اما در نهایت این تیم مغلوب رقیب قدرتمند خود شد تا پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ نوزدهم شود. تک گل پرسپولیس را وحید امیری به ثمر رساند.

4. نساجی 1-1 پرسپولیس
باز هم دیدار دو تیم در قائم شهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما این بار شاهد نبرد 100 درصد ایرانی روی نیمکت دو تیم بودیم زیرا یحیی گل محمدی جایگزین کالدرون شده بود. در سوی دیگر محمود فکری روی نیمکت نساجی حضور داشت. این دیدار با گل اول نساجی چیها آغاز شد اما در نهایت پنالتی علیپور به تساوی رسید و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

5. نساجی 1-1 پرسپولیس
سومین تساوی متوالی دو تیم در قائم شهر بلافاصله پس از شکست تلخ ارتش سرخ در فینال لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد. در روزی که بارش شدید باران کیفیت زمین ورزشگاه وطنی را تحت الشعاع قرار داد، شاگردان یحیی به لطف گل احمد نور از شکست نجات یافتند تا همچنان استقلال را در بالای جدول تعقیب کنند.

2018643

6. پرسپولیس 2-0 نساجی
در روزی که پرسپولیس به شدت به هر سه امتیاز این دیدار نیاز داشت با گل های آل کثیر و ترابی از سد شاگردان ساکت الهامی گذشت تا نساجی دوباره در ورزشگاه آزادی امتیاز پرسپولیس را از دست بدهد. در همین زمان ساکت الهامی نیز به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین مسابقه اخراج شد.

7. پرسپولیس 2-1 نساجی
هفته دوم لیگ بیست و یکم بود که دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این بار شاگردان یحیی بودند که عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند و با نتیجه 2 بر 1 از سد نساجی گذشتند. مهدی عبدی هر دو گل پرسپولیس را در تهران به ثمر رساند.

2018645

8. نساجی 1-3 پرسپولیس
بازی برگشت دو تیم به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وطنی در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شد و در نهایت پرسپولیس در روز سختی موفق شد نساجی را شکست دهد تا به تلاش خود برای بازپس گیری مجدد ادامه دهد. از رتبه بندی جدول در تعقیب استقلال.

9. پرسپولیس 5-1 نساجی
آذرماه سال گذشته بود که شاهد پرگل ترین بازی دو تیم بودیم. دیداری که در هفته آخر نیم فصل و در یک روز سرد زمستانی برگزار شد شاگردان یحیی موفق شدند به پیروزی طوفانی مقابل نساجی دست یابند. گل های پرسپولیس در این دیدار را اسماعیلی فر (2)، عمری (2) و گلسیانی به ثمر رساندند و تنها گل نساجی را ایوب کلانتری از راه دور به ثمر رساند.

2018644

ده نساجی 0-4 پرسپولیس
شاگردان یحیی در روزی که پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر برای قهرمانی به هر سه امتیاز مقابل نساجی برای قهرمانی در لیگ نیاز داشت، شاگردان یحیی بازی را با صدای بلند آغاز کردند و در نیمه اول موفق شدند با دو گل نساجی را شکست دهند. اهداف برای کسب عنوان قهرمانی گل های پرسپولیس در این دیدار را نعمتی، رفیعی، سرلک و صادقی به ثمر رساندند.

2018642

11. پرسپولیس 1-0 نساجی
و در نهایت بازی رفت دو تیم قهرمانی امسال آخرین دیدار سرخ پوشان تهران و مازندران بود که با برتری پرسپولیس به پایان رسید. در این دیدار شهاب زاهدی تک گل پیروزی سرخپوشان را به ثمر رساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی