امباپه باید رسما عذرخواهی کند و بعد به رئال بیاید


سرویس خبر شماره: 1947345
8 جولای 1402 ساعت 14:00
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سردبیر:

رونسرو ادامه داد: “کسی مثل امباپه که البته هنوز جوان است، نباید 6 سال صبر کند تا رویای خود را برآورده کند. او می توانست در سال 2017 به رئال بیاید، اما او پاریس را ترجیح داد. اکنون تیمی که دست برتر را دارد رئال مادرید و پاریس هستند. سن ژرمن می خواهد هر چه زودتر او را بفروشد حالا باید به پاری سن ژرمن بگوییم نه امسال چون نمی خواهیم یک یورو هم به شما بدهیم.

توماس رونسرو سردبیر AS یکی از مخالفان انتقال کیلیان امباپه به رئال در تابستان امسال است و می گوید که ابتدا باید عذرخواهی کند.

امباپه باید رسما عذرخواهی کند و بعد به رئال بیاید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه سال گذشته همه چیز را برای پیوستن او به رئال آماده کرده بود اما در نهایت قراردادش را تمدید کرد. او می توانست از ژانویه 2022 با رئال قرارداد ببندد و در حالی که همه منتظر رفتن او به باشگاه مادریدی بودند، او در آخرین بازی فصل پاری سن ژرمن قراردادش را تمدید کرد تا رئال مادرید را ناامید کند. او یک سال بعد دوباره در کانون شایعات قرار گرفت و پس از اعلام عدم فعال سازی بند قراردادش تا سال 2025، گمانه زنی ها در مورد آینده او افزایش یافت. گفته می شود پاری سن ژرمن او را در لیست فروش قرار داده و اگر تمدید نکند، امسال باید جدا شود.

1715045

من می خواهم امباپه بیاید و یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و عذرخواهی رسمی کند. طرفداران واقعی هنوز از دست او عصبانی هستند. ما بازیکنان رئال مادرید داریم که پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده اند، اما امباپه به اندازه اتلتیکو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. البته او باخت.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

توماس رونسرو به شدت با انتقال امباپه در این تابستان مخالف است و می گوید رئال نباید حتی یک یورو برای او بپردازد. “من برای امباپه متاسفم، زیرا او همه چیز برای خوشحالی دارد، اما غمگین است. صرفاً به این دلیل که شخصیتی ندارد. من نمی گویم فلورنتینو پرز باید شانس جذب امباپه را رد کند، اما او نباید به این سمت بیاید. تابستان

1886776