امباپه می گوید برای بردن پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا به اندازه کافی تلاش نکرده است

کیلیان امباپه، فوق ستاره پاری سن ژرمن (PSG) اعتراف کرد که در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند به اندازه کافی خوب بازی نکرده است. اظهارات او پس از آن بیان شد که تیم آلمانی در بازی برگشت نیمه نهایی در پارک دو پرنس، پاریسی ها را 1-0 شکست داد.

پاری سن ژرمن در دیدار رفت مقابل بروسیا دورتموند شکست خورد

پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 30 آوریل در سیگنال ایدونا پارک 1-0 مقابل بروسیا دورتموند شکست 1-0 را متحمل شد. آنها سه شنبه شب (7 مه) این فرصت را داشتند که در خانه خود رکورد را ثابت کنند و به بازی ادامه دهند. آخرین. متأسفانه برای هواداران خانگی، Les Parisiens نه تنها در گلزنی مقابل دورتموند شکست خورد، بلکه از روی یک ضربه ایستگاهی نیز گل را ضعیف دریافت کرد.

در دقیقه 50، جولیان برانت در یک کرنر عالی به سمت تیرک دروازه حرکت کرد. متس هوملز که به طرز تکان دهنده ای علامت نخورده بود، با ضربه سر ضربتی توپ را از جیانلوئیجی دوناروما عبور داد و به پشت دروازه برد. پاری سن ژرمن تلاش کرد تا برابری را بازگرداند، اما کارهای چوبی چهار بار سر راه آنها قرار گرفت و منجر به پیروزی 2-0 دورتموند شد.

کیلیان امباپه بابت خروج از لیگ قهرمانان مقصر است

یکی از بهترین بازیکنان جهان، امباپه، در دو بازی کمتر از بهترین بازیکنان خود بود که به شانس پی اس جی برای صعود به فینال آسیب زد. پس از سوت پایان بازی در پاریس، امباپه تقصیر خروج پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا را به عهده گرفت و گفت که او باید اولین گل را در روز سه شنبه به ثمر می رساند.

این جوان 25 ساله (از طریق فوربس) گفت:

من سعی کردم تا جایی که می توانم به تیمم کمک کنم اما به اندازه کافی انجام ندادم.

وقتی در مورد کارآمد بودن در جعبه صحبت می کنیم، فکر می کنم من هدف قرار گرفته ام. من کسی هستم که باید گل بزنم و قاطع باشم. وقتی همه چیز خوب است، من تمام توجهات را می گیرم و وقتی که نیستند، باید سایه را بگیری. مشکلی نیست. اولین کسی که امشب باید گل می زد من بودم. زندگی همین است و من و تیم باید جلو برویم

امباپه سه شوت به سمت دروازه زد و دو موقعیت مقابل دورتموند ایجاد کرد. با این حال، او هر چهار سانتر تلاش خود را اشتباه انجام داد، شش دوئل را باخت و دو خطا را از دست داد.

https://sportslens.com/news/kylian-mbappe-blame-psg-champions-league/ منبع: