پل اسکولز استفاده اریک تن هاگ از کوبی ماینو را به هم زد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

پل اسکولز تاکتیک های اریک تن هاگ و به ویژه استفاده از ستاره هافبک کوبی ماینو را بیشتر مورد تحقیر قرار داده است.

منچستریونایتد در حالی که دوشنبه شب در مقابل کریستال پالاس نمایش نامناسبی را ارائه داد و با نتیجه 4-0 در سلهرست پارک شکست خورد، شگفت زده شد.

متأسفانه، هیچ چیز شگفت‌انگیزی وجود نداشت که چگونه مردان تن هاگ به راحتی تا می‌شوند و بازیچه مهاجمان سرزنده کاخ می‌شوند.

با مصدومیت نادر برونو فرناندس، سه هافبک جدید از میسون ماونت، کریستین اریکسن و کوبی ماینو مورد آزمایش قرار گرفتند، اما همچنان کمبود دفاعی ناامیدکننده به عنوان دو مدافع موقت کازمیرو خارج از موقعیت و یک بازیکن نامناسب وجود داشت. جانی ایوانز به طرز وحشیانه ای افشا شد.

ماینو یکی از نشاط‌آورترین داستان‌های فصل بوده است و علیرغم افت فرم اخیر، می‌تواند سر خود را به خاطر سهمش در فصلی فوق‌العاده چالش‌برانگیز بالا نگه دارد.

صعود تماشایی او به وضوح در تلاش بی‌نظیر کرلینگ او در خانه مقابل لیورپول در ماه گذشته نشان داده شد.

با این حال، مهم نیست که ماینو چقدر تحت تاثیر قرار گرفته است، او بیش از حد کار کرده است و پس از اینکه به سختی در فوتبال زیر 21 سال بازی کرد و پس از بهبودی از مصدومیت طولانی مدتی که در تابستان رخ داد، مجبور شد 28 بازی بزرگسالان را در این فصل انجام دهد. کمبود گزینه های یونایتد

پل اسکولز بازیکن سابق یونایتد در صحبت با پرداکشنز لیگ برتر پس از بازی، به ویژه از نحوه استفاده تن هاگ از نوجوانی که به تازگی 19 ساله شده است انتقاد کرد.

ماینو را دیدیم، او تقریباً گاهی در دفاع چپ بازی می‌کرد. من مطمئن نیستم که در زمین خدا از او خواسته شده است که چه کاری انجام دهد. او تقریباً اریکسن را به تنهایی در خط میانی ترک کرد. شکاف‌ها بسیار بزرگ هستند.»

اما این چیز جدیدی نیست. این داستان فصل بوده است. به همین دلیل است که به نظر می رسد آنها قرار است پنج یا شش شکست بخورند. می توانست 7-0 مقابل کریستال پالاس باشد. این نگران کننده ترین و آسیب رسان ترین چیز است. من اینجا کاملا ناراحت و غمگین نشسته ام، اما کاملا خوشحالم که فقط چهار نفر بود.»

طبیعتاً از ماینو انتظار می رود که اشتباه کند و این در رشد یک بازیکن جوان بسیار طبیعی است.

علاوه بر این، بر کسی پوشیده نیست که فارغ التحصیل آکادمی هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در زمینه دفاعی بازی دارد، اما در تیمی که به وضوح نمی داند چه کاری باید انجام دهد و کمک کافی ندارد، جای تعجب نیست که او داشته باشد. تلاش کرد تا فرم چشمگیر خود را از زمستان حفظ کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/08/paul-scholes-tears-apart-erik-ten-hags-use-of-kobbie-mainoo-279911/ منبع: