نفرین لیگ قهرمانان پاریسی ها همچنان وجود دارد/ رکوردهای ناخواسته امباپه و دوستانش در لیگ قهرمانان اروپا

رویاهای پاری سن ژرمن برای کسب اولین جام لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست مقابل دورتموند در نیمه نهایی پایان یافت. تیم بوندسلیگا در مجموع با نتیجه 2-0 پیروز شد تا فینال مقابل رئال مادرید یا بایرن مونیخ در ورزشگاه ومبلی برگزار شود.

پاری سن ژرمن با وجود حضور کیلیان امباپه در این تیم و 30 شوت به سمت دروازه نتوانست مقابل دورتموند گلزنی کند. ناتوانی پی اس جی در گلزنی، تیم لوئیز انریکه را به تیمی تبدیل کرده است که در 20 سال گذشته بیشترین شوت به سمت دروازه را در بزرگترین رقابت های باشگاهی اروپا بدون گلزنی داشته است. میزبان همچنین بیشترین شوت به سمت دروازه (4) را در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا داشته است.

با وجود سرمایه گذاری زیاد روی نیمار، لیونل مسی و امباپه در فصول اخیر، متاسفانه پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و مهاجم فرانسوی بدون کسب عنوان قهرمانی اروپا با پاری سن ژرمن باشگاه را ترک خواهد کرد.

پاری سن ژرمن در حال حاضر شش بازی از هفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (83 درصد) را باخته است که بالاترین میزان در بین هر تیمی است که حداقل پنج بار در این مرحله بازی کرده است. پاری سن ژرمن قهرمان لیگ 1 شد و می تواند با غلبه بر لیون در فینال کوپه دو فرانس در 25 مه به دبل دست یابد. این بازی احتمالا آخرین بازی امباپه برای پاری سن ژرمن خواهد بود زیرا او تابستان امسال راهی رئال مادرید می شود و امیدوار است که جام های بیشتری را به دوران حرفه ای خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: پاریس توسط ارتش دورتموند فتح شد/ زنبورها در لندن به فینال رسیدند

سرویس اخبار فوتبال خارجی