امباپه هنوز تصمیم خود را نگرفته است. باور کن!

آینده کیلیان امباپه پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دوباره مورد بررسی قرار می گیرد و انتظار می رود مهاجم فرانسوی تصمیم خود را قبل از بازگشت لیگ قهرمانان در هفته آینده اعلام کند. رئال مادرید نسبت به پیوستن این مهاجم به تیمش در تابستان بسیار خوشبین است.

فابریزیو رومانو اخیرا گزارش داد که رختکن رئال مادرید و مسئولان باشگاه متقاعد شده اند که امباپه در تابستان امسال به آنها ملحق خواهد شد و منتظر هستند تا او به طور رسمی تصمیم خود را به پاری سن ژرمن اطلاع دهد. این آخر هفته، گزارش های متعددی از تصمیم امباپه به نفع لوس بلانکوس منتشر شد. اما ژروم روتن، بازیکن سابق پاری سن ژرمن و کارشناس تهاجمی، در برنامه تلویزیونی خود “Rothen s’igne” اصرار داشت که امباپه هنوز تماسی برقرار نکرده است. “اگر به شما بگویم که او هنوز انتخابی نکرده است، حرف من را قبول کنید، به من گوش دهید. این اطلاعات JR25 است، او هرگز اشتباه نمی کند.”

تعداد بسیار کمی از مردم مانند روتن فکر می کنند و بسیاری از فرانسوی ها فکر می کنند امباپه در تابستان امسال لیگ 1 را ترک خواهد کرد. امباپه سه بار بلانکوس ها را رد کرد و مشخص کرد که انتقال به رئال مادرید رویای او بوده است. انجام آن اکنون برای چهارمین بار شوک بزرگی خواهد بود.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی