امباپه 200 میلیون دیگر می خواست و پاری سن ژرمن آن را می داد

خاویر تباس، رئیس لالیگا از یوفا خواسته جریمه های سنگین تری را برای پاری سن ژرمن اعمال کند.

امباپه 200 میلیون دیگر می خواست و پاری سن ژرمن آن را می داد

من نمی توانم این را بپذیرم و به همین دلیل آن را محکوم کرده ایم. قوانین باید به طور موثرتر اجرا شوند. یوفا پاری سن ژرمن را جریمه کرد اما پرداخت 10 میلیون برای ناصر الخلیفی مانند نوشیدن یک فنجان قهوه است. پنالتی ها باید بازدارنده باشند و بر تصمیمات بازیکنان تاثیر بگذارند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1850224
04 نوامبر 1401 در 07:07 ب.ظ |
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خاویر طبس:

خاویر تباس گفت: “می دانستیم که پاری سن ژرمن برای حفظ امباپه باید پول زیادی بپردازد. اما با آنچه از ناصر الخلیفی می دانیم، این اعداد به نظر او اغراق آمیز نیست. او محدودیتی برای رسیدن به آن ندارد.” گل های او و پاری سن ژرمن و الخلیفی نشان دادند که مشکل آنها پول نیست و در واقع اگر لازم بود 200 میلیون یورو اضافه به این بازیکن می دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این هفته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پاری سن ژرمن طی سه سال 635 میلیون یورو به کیلیان امباپه پرداخت کرده است و او را به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل کرده است. این اتفاق زمانی افتاد که امباپه قرار بود چند ماه پیش به رئال مادرید منتقل شود و حالا خاویر تباس مدعی شده است که پاری سن ژرمن قوانین بازی جوانمردانه یوفا را در پرداخت این ارقام زیر پا گذاشته است.

اما طبق قوانین جاری، پرداخت این هزینه ها برای پاری سن ژرمن غیرممکن است. آنها در شش، هفت فصل اخیر یک میلیارد یورو ضرر کرده اند و به همین دلیل به گفته آنها قوانین اکوسیستم فوتبال اروپا رعایت نمی شود. باشگاه های دیگر چگونه می توانند با چنین تیمی رقابت کنند؟ پیچیده است.