خوشحالم از لقبی که هواداران پرسپولیس به من دادند/ یک روز آلن دلون بودم و یک روز کریم شیری!

بله، از شنیدن نام پرس خوشحال شدم زیرا احساس می کردم می توانم رضایت و خوشحالی را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان بیاورم. من نه برای خودم بلکه برای تیم و هواداران خوشحال بودم. البته اگر رئیس رئال مادرید بخواهد می تواند یک بازیکن 100 میلیون یورویی بخرد در حالی که من به نوعی باید به هر دری بزنم تا پول پاداش بچه ها را سامان دهم!

هرگز! اینها اخبار جعلی و شایعات بی اساس است. غذای دلالان فضای مجازی هم بود. یک روز رضا درویش می شد آلن دلون و روزی کریم شیره ای! می دانم و شما هم می دانید که یک مدیر جوان شهری به تنهایی دو فن پیج و کانال استقلال و پرسپولیس را کنترل می کند و دستش در همان کاسه دلال هاست. در صفحه و کانال استقلالی ها علیه پرسپولیس می نویسد یا برعکس!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با توجه به اینکه شنیده ها حاکی از آن بود که با توجه به شروع نشدن خریدهای تابستانی استقلال، وزارت ورزش به عنوان متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به او دستور داده تا رقیب خیلی عقب نماند. درویش گفت:

رضا درویش درباره لقب مطبوعاتی پس از انتقال، می گوید: این صحبت ها حاشیه ای است. تمام شادی و غم ما در نقل و انتقالات تابستانی تقویت تیم به درخواست سرمربی پرسپولیس بوده است. این نقش من به عنوان مدیر عامل بود و ما تصمیم گرفتیم این تغییرات را بدون هیچ گونه نفوذ یا دخالت فروشنده انجام دهیم و فکر می کنم این راز موفقیت ما بود. سعی کرده ایم بازیکنان مورد نظر را حتی در داخل دفاتر باشگاه قرار ندهیم تا از دست دلال ها در امان باشیم. در واقع تا حد زیادی جلوی بدکاری های آنها را گرفته ایم و بازیکنانی را خریداری کرده ایم که می توانند در این فصل به تیم کمک کنند.

مدیرعامل پرسپولیس می گوید آیا واقعا از شنیدن این تیتر خوشحالم؟