امید پرسپولیس به رای غیرسیاسی لوکادیا

باشگاه پرسپولیس امیدوار است فیفا به مسائل سیاسی پرونده یورگن لوکادیا رسیدگی نکند تا بتواند در این پرونده پیروز شود.

امید پرسپولیس به رای غیرسیاسی لوکادیا

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در تشریح شرایط این پرونده گفت: هیچ مشکل مالی و مالی وجود نداشت. او درباره دلایل دیگری که ذکر کرد صحبت کرد. نامه ای که روز اول به ما دادند به دلیل مشکلات خانواده 48 ساعت مرخصی فوق العاده خواسته بودند. باشگاه با این مرخصی 48 ساعته مطابق با قوانین فیفا و تایید شده توسط بخش حقوقی ما موافقت کرد. او و وکیلش اعلام کردند که تا ۷۲ ساعت آینده به تیم ملحق خواهند شد، اما پس از ناپدید شدن عکس رفتار کردند.


سرویس خبر شماره: 1864121
21 ژانویه 1401 در 01:10 ب.ظ
270

0نقطه نظر

مهاجم هلندی پس از جدایی از این تیم، با تکیه بر مشکلات اخیر ایران در درخواست جدایی و اخراج، با ارائه پرونده به فیفا قرارداد خود را فسخ کرد. با این حال باشگاه پرسپولیس امیدوار است با ارائه مدارکی بتواند رای این موضوع را از آن خود کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن لوکادیا که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست و با عملکردی موفق در خط حمله این تیم می توانست یکی از گلزنان لیگ و همچنین بهترین گلزن لیگ لقب بگیرد، به یکباره پیش از آغاز به کار جدایی خود را اعلام کرد. دربی تهران را ترک کرد.

وی ادامه داد: پس از آن لوکادیا به مواردی اشاره کرد که ربطی به فوتبال و بحث حاکم بر آن نداشت. به همین دلیل اقدامات قانونی و بین المللی انجام می دهیم و انشالله معتقدم اگر بخواهند در فضای سالم و غیرسیاسی اداره کنند قطعا باشگاه به حق خود می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی