انتقاد تند از منچسترسیتی: هیجان فوتبال را کشتید!


سرویس خبر شماره: 2002579
27 فوریه 1402 ساعت 13:41 |
8.2K ​​ امتیاز خبر|

21نقطه نظر

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است که سلطه منچسترسیتی در سال های اخیر خسته کننده شده است.

انتقاد تند از منچسترسیتی: هیجان فوتبال را کشتید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در فصول اخیر یکی از بهترین تیم های لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بوده و فصل گذشته نیز با کسب این دو جام و اتحادیه فوتبال انگلیس موفق به کسب سه گانه رویایی شد. جام.

شاگردان پپ گواردیولا در این فصل تنها دو امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارند و یک بازی کمتر از آنها انجام داده اند و در یازده بازی اخیر خود پیروز شده اند و این فرصت را خواهند داشت تا در لیگ برتر قهرمان شوند.

نویل در صحبت با پادکست Stick to Football درباره موفقیت این تیم گفت: “من بازی منچسترسیتی را در کپنهاگ تماشا کردم. چون کمی احساس خستگی و بی حوصلگی می کردم. این احساسی است که مدتی به این تیم دارم.

1987536

من پستی از یکی از هواداران لیورپول دیدم که نوشته بود هر بازی منچستریونایتد را تحت هدایت سر الکس فرگوسن در لیگ قهرمانان اروپا تماشا کرده است زیرا احساس می کند همیشه هیجان زیادی وجود دارد زیرا احتمال شکست آنها وجود دارد.

اما شما نمی توانید بازی سیتی را تماشا کنید و این امید را داشته باشید. همه چیز را خراب کردند و شور و شوق فوتبال را کشتند. شاید این اشتباه باشد که سیتی را خسته کننده خطاب کنیم زیرا فوتبالی که آنها بازی می کنند عالی است، اما من واقعاً این را می گویم.

مجله اخبار فوتبال خارجی