انتقاد تند سرمربی سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 2019045
15 مه 1403 در 4:29 ب.ظ.
5.6 هزار امتیاز خبر|

22نقطه نظر

نوشتن این بیانیه شرم آور بود

مدیر تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از اظهارات روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس، آنها را به بی توجهی به فحاشی های هوادارانشان متهم می کند.

انتقاد تند سرمربی سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اتفاقاتی که در روزهای اخیر پس از بازی پرسپولیس رخ داد و فیلم منتشر شده توسط یکی از هواداران منتسب به هواداران تیم سپاهان، گفت: بالاتر از همه. با توجه به ویدیوی ساخته شده توسط یکی از هوادار سپاهان که منتشر شد، عذرخواهی می کنم. البته این هوادار از گفته خود پشیمان شد و رسما عذرخواهی کرد و باشگاه نیز در این زمینه اقدامات لازم را انجام داد و پیگیری های مختلفی انجام داد.

وی ادامه داد: متأسفانه لحظاتی پس از بازی پرسپولیس بود که رسانه های رنگی و به اصطلاح حرفه ای که تیم محبوبشان نتوانسته بود در زمین بازی حرفی برای گفتن داشته باشد، به سپاهان حمله رسانه ای کردند و این موضوع بسیار جدی بود. و هدف قرار گرفته است.” .

فتاحی با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر مقابل سپاهان گفت: در نشست خبری بعد از بازی، عده ای سعی کردند سرمربی حرفه ای این تیم را زیر سوال ببرند که ژوزه مورائیس به آنها توبیخ شد و در پایان آن جلسه عده ای مورد توبیخ قرار گرفتند به اصطلاح روزنامه نگارانی که جلسه را خالی گذاشتند. این باعث شد اتفاقات دیگری بیفتد.

2018050

مدیر تیم فوتبال سپاهان با اشاره به فیلم منتشر شده از فردی که خود را عضو تیم سپاهان می داند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این افراد خودخواه پس از این ماجرا اقدام به انتشار فیلم کردند و کمپین های رسانه ای خود را علیه تیم سپاهان به راه انداختند. . این در حالی است که قبل از شروع مسابقه فحاشی های مکرر به تمامی اعضای تیم و باشگاه فوتبال سپاهان از سوی هواداران پرسپولیس انجام شد و این موضوع تا کنون در صفحات آنلاین ادامه دارد.

وی افزود: در حالی که هر گونه رفتار ناشایست مورد محکومیت همگان است، بازنشر و انتشار این اظهارات کذب بدون شک رفتار غیراخلاقی رسانه ها نیز محسوب می شود. هواداران همه تیم‌ها در سراسر دنیا می‌توانند به‌صورت فردی درباره موضوعی تحلیل و نگرش داشته باشند که اصلا اخلاقی و حرفه‌ای نیست، اما هیچ رسانه‌ای حق ندارد با انتشار عمدی موضوعات و نسبت دادن رفتار گروهی به این فضا دامن بزند. یا تعیین شهر

فتاحی با بیان اینکه این موضوع کاملا شخصی بوده که به یک گروه نسبت داده می شود، تصریح کرد: نمایش بداخلاقی به عنوان موضوعی جذاب، خلاف رسالت یک خبرنگار است و به نوعی گناه راوی و سردبیر این عدد حتی است. بسیار سنگین.

وی با اشاره به فحاشی های عجیب و تاسف برانگیز هواداران پرسپولیس افزود: هواداران تیم پرسپولیس اظهارات خجالت آور و شرم آور علیه امید نورافکن بازیکن سپاهان کردند و دائماً فیلم این فحاشی ها را در فضای مجازی پخش می کنند و فحاشی های سنگینی را نیز علیه سایر بازیکنان سپاهان انجام می دهند. و متاسفانه این مشکل اکنون در شبکه های مجازی در حال گسترش است.

مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره رفتارهای بی احترامی هواداران پرسپولیس نیز گفت: 5 سال پیش هم همین اتفاق افتاد و پرسپولیسی ها آنها را بالاتر از سپاهان قرار دادند. اگرچه در جلسه قبل از بازی این موضوع را مطرح کردیم، اما متأسفانه باز هم این اتفاق افتاد و پس از رفتار نامناسب پرسپولیسی ها، بین دو نیمه به مکان دیگری منتقل شدند.

وی یادآور شد: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و اقدامات بسیار ناشایست هواداران پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در طول بازی صورت گرفت و مستندات آن نیز به صورت کامل موجود است.

سرپرست تیم سپاهان با انتقاد از بی توجهی باشگاه پرسپولیس به حل این مشکل خاطرنشان کرد: علیرغم اصرار سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر به عذرخواهی ساده برای این رفتار نبود. پس از آن این باشگاه با وقاحت بیانیه ای به دور از صداقت می نویسد و به همه هواداران اصفهانی و سپاهانی توهین می کند.

2018051

وی تصریح کرد: هواداران سپاهان سال ها در تهران مورد انواع و اقسام توهین ها قرار می گرفتند، از هر گونه الفاظ فحاشی علیه سپاهان استفاده می کردند و هیچ برخوردی با آنها صورت نمی گرفت. مسلم است که حالا پیش قدم شده و رفتار هواداران خود را فراموش کرده و در آب گل آلود دنبال ماهی می گردند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس دو روز حتی جرات یک عذرخواهی ساده را نداشت، گفت: ما خیلی بهتر از آنها بیانیه نوشتن را بلدیم، اما نخواستیم به آن اضافه کنیم. آتش ایجاد شد توسط هواداران پرسپولیس اما می خواستیم یک بار برای همیشه از تکرار این رفتار ناشایست جلوگیری کنیم. همچنین فیلم های فحاشی متعددی از سوی پرسپولیسی ها علیه هواداران سپاهان در معرض دید کل جامعه فوتبال قرار گرفته است.

وی با اشاره مجدد به بیانیه باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای سرپوش گذاشتن بر رفتار ناشایست هواداران استفاده می شود مایه شرمساری است و این باشگاه باید به دنبال اصلاح رفتار زشت هواداران باشد. در گذشته به جای ظلم، مورد انتقاد قرار گرفته است.

فتاحی بیان کرد: تیمی که مدعی قهرمانی است از بسیاری جهات به ویژه عدالت، صداقت و احترام به مردم کم دارد و می خواهد به اهداف باطل خود که سال هاست در تلاش است نزدیک شود با مسموم کردن جو

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از اظهارات پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر گفت: حیف است که سران باشگاه پرسپولیس به جای حل مشکل، در صدد ایجاد اختلاف و افزایش تنش هستند و به جای اینکه ببینند فحاشی هزاران نفر از طرفداران آنها، در این مسائل، با فرافکنی عمل می کنند.

وی ادامه داد: به نظر من صدور این بیانیه بیش از اینکه به فرهنگ فوتبال کمک کند، بر طبل اختلاف در باشگاه پرسپولیس می کوبد و به نظر من دستگاه های نظارتی باید در این زمینه اقدام جدی کنند.

1877604

فتاحی افزود: امیدوارم کمیته انضباطی در خصوص اظهارنظرها وارد عمل شود. بدون شک رفتار زشت یک هوادار مورد تایید هیچکس نیست و ما نیز آن را محکوم می کنیم اما تعمیم رفتار یک هوادار به همه هواداران سپاهان نابجا و مذموم است.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی به تمامی اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس با نهادهای قانونی فدراسیون فوتبال، گفت: از مسئولان کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال می خواهم که به صورت عادلانه در مورد تمامی اتفاقات بازی روز چهارشنبه رسیدگی کنند. . راه و برخورد با تخلفات جدی هواداران پرسپولیس.

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: هیچکس نیست که توهین شدید و طولانی مدت هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان سپاهان را ندیده و نشنیده باشد. من مطمئن هستم که رگولاتورها نیز بر این موضوع نظارت داشته اند. درخواست من رسیدگی جدی، قاطعانه و فوری به این تخلف آشکار و توهین جدی است.

وی با اشاره به جنگ نابرابر رسانه ای علیه تیم سپاهان، افزود: چند سال پیش یکی از بزرگان فوتبال می گفت که نمی توانم با تفنگ بادی جنگ کنم. الان تاریخ ما حملات گسترده رسانه ای به سپاهان است، متاسفانه هیچکس از حقوق سپاهان دفاع نمی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی