انتقاد مجتبی حسینی از مسیو ایکس: بازیکن ما را رها کنید!


سرویس خبر شماره: 2019251
16 مه 1403 در 3:29 ب.ظ.
1.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

در میانه زمین با بازیکن ما در مورد فصل آینده صحبت می کنند

مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک از اقدامات غیرحرفه ای سرمربیان تیم های رقیب صحبت کرد.

انتقاد مجتبی حسینی از مسیو ایکس: بازیکن ما را رها کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با نزدیک شدن به پایان فصل، بسیاری از تیم های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند و این در حالی است که تیم های ویژه لیگ برتر تلاش می کنند روند جذب خود را پیش ببرند. این در حالی است که مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک به وضعیت نقل و انتقالات تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان از اقدام عجیب یکی از سرمربیان نخست وزیر صحبت کرد. لیگ.

حسینی درباره وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان شهرستانی به تیم های پایتخت گفت: خواهش من از عوامل و مدیران برنامه این بازیکنان این است که فقط روی بحث مالی تمرکز نکنند. یک بازیکن شروع کننده باید باثبات و ثابت باشد و تلاش برای انتقال بازیکن از فضای امن خود به جایی که آینده او تنها در یک فصل فوتبال نامشخص است، ریسک بزرگی است. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، این بعد دیگری است. باید دید جدا از خرج، انتقال این بازیکن به سود او خواهد بود یا خیر. اگر بهترین قرارداد مالی را به عنوان بازیکن امضا کنید، در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشید یا اصلا از فوتبال خود لذت نبرید، مسئله مالی هیچ لطفی به شما نخواهد کرد.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: متاسفانه این اتفاقات در فوتبال ما می افتد. پارسال یک بازی با یک تیم انجام دادیم و بعد از بازی سرمربی تیم مقابل در میانه میدان بود و از بازیکن من درباره سال آینده سوال می کرد. این سرمربی امسال هم این کار را می کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما در زمانی که قرارداد داشت تماس گرفت. اینها کارهای غیرحرفه ای است که انجام می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی