نکونام تکلیف خود را با مالکان جدید استقلال روشن کرد



جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال در خصوص موضوع مهم فصل نقل و انتقالات در روزهای آینده، اعلام کرد که از چه تاریخی فعالیت تیم استقلال با هدف جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده خود آغاز می شود.

جواد نکونام در بخشی از سخنان خود با اشاره به حضور آتیلا حجازی، علی عسگری و سردار شهریاری که به تازگی به جمع استقلالی ها اضافه شده اند، از آغاز بحث تمدید قراردادهای فصل آینده از هفته آینده خبر داد.

شاید این سوال طبیعتا برای هواداران استقلال جذاب باشد که بالاخره تیم استقلال به موقع درباره تمدید قرارداد و مسائل نقل و انتقالات صحبت خواهد کرد اما نکته پنهان در صحبت های جواد نکونام حضور او در فصل آینده در راس استقلال است.

او فصل گذشته در بهار (خرداد ماه) در زمان تصدی مدیرعاملی سیدحجت کریمی با باشگاه استقلال قراردادش را امضا کرد و پس از روی کار آمدن خطیر، گفته می شد که ممکن است فصل بعد هم اکنون و در سال آینده در این تیم نماند. شرایطی که او هفته‌ها است که استقلال را در صدر جدول قرار داده و آنقدر به حضورش در استقلال در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر اطمینان دارد که اعلام کرد از آینده بحث جذب را آغاز خواهد کرد. هفته و ارائه بازیکنان، او می خواهد قرارداد خود را با باشگاه تمدید کند.

باید ذکر شود؛ نکته مهمی که قطعا می تواند برای استقلالی ها مهم باشد چرا که تا کنون از جواد نکونام حمایت کرده اند و خواهان ماندن او در استقلال هستند.

بیشتر بخوانید: واکنش نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی/کسی نمی تواند به من بگوید باید بیام



سرویس داخلی اخبار فوتبال