فوریت: احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی


سرویس خبر شماره: 2016022
2 مه 1403 ساعت 09:29
23.1 هزار امتیاز خبر|

43نقطه نظر

پس از واکنش به جریمه 300 میلیونی

کاپیتان استقلال که پس از اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک از سوی کمیته انضباطی جریمه شد، حالا با توجه به واکنش هایی که در این خصوص داشت، بار دیگر به کمیته انضباطی دعوت شد.

فوریت: احضار سید حسین حسینی به کمیته انضباطی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سیدحسین حسینی دعوت کرد تا به این کمیته توضیح دهد.

در همین راستا به نظر می رسد دلیل دعوت سیدحسین حسینی واکنش وی در پایان دیدار مقابل شمس آذر قزوین به جریمه 300 میلیونی کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک بوده است.

در پایان دیدار استقلال مقابل آلومینیوم که در اراک برگزار شد، یک هوادار زن در چمن حاضر شد و با ممانعت تیم حاضر در ورزشگاه مواجه شد. دخالت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال برای جدایی این هوادار و تنش های ناشی از آن باعث شد تا کمیته انضباطی جریمه ای 300 میلیونی برای او در نظر بگیرد.

اما سیدحسین حسینی در پایان دیدار مقابل شمس آذر قزوین واکنش جالبی به این پنالتی داشت و در چند مرحله با اعلام اینکه جریمه 300 میلیونی فدای این پنالتی است موضع گیری کرد. سر فن». اولاً خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و من را به 4 روز محکوم کرد، اتفاقات دیگری هم بود که یکی دو ماه طول کشید تا قضاوت شود، اما 4 روز به من مهلت دادند، من این 300 میلیون تومان را می دهم. فدای سر این هوادار!»

اما به نظر می رسد پس از دیدار استقلال مقابل شمس آذر، کمیته انضباطی با دعوت از سیدحسین حسینی به این کمیته، به دنبال توضیحاتی از کاپیتان استقلال در این زمینه است. سید حسین حسینی البته با یک جلسه تعلیق نیز مواجه است در آستانه دیدار حساس و سرنوشت ساز این تیم مقابل تراکتور باید دید کمیته انضباطی در این باره چه می گوید.

مجله اخبار فوتبال داخلی