انتقام به شکل مس: حسرت صدر سر سفره عید!


سرویس خبر شماره: 2009580
28 مارس 1402 در 3:45 ق.ظ.
266

0نقطه نظر

چارچوبی پایدار برای سال 1404;

معادله بالای جدول لیگ یک تحت تاثیر نتیجه غیرمنتظره در یکی از دیدارهای پایانی سال قرار گرفته است.

انتقام به شکل مس: حسرت صدر سر سفره عید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر یکشنبه به پایان رسید. بازی های امشب آخرین بازی های لیگ یک در سال 1402 بود که در یکی از مهم ترین بازی ها مس سونگون انتقام تلخی از چادرملوی گرفت. انتقامی که به قیمت تغییر در ترکیب رهبران رده بندی تمام شد.

در نیم فصل تقابل تیم های مس سونگون و چادرملو دیدار دو تیم برتر محسوب می شد که با پیروزی یزدی ها در تبریز همراه بود. این بار شرایط در دور برگشت متفاوت بود. مس در میانه جدول بود و چادرملوصدر کنترل را در اختیار داشت.

پیروزی در این دیدار و در پایان سال 1402 با مقام اول برای چادرملو هدفی دست یافتنی محسوب می شد اما شاگردان علی اصغر کلانتری در ورزشگاه شهید نصیری یزد شکستی غیرمنتظره را به میزبان تحمیل کردند و انتقام نتیجه را گرفتند. از پای اول

2002665

آنها در پایان بازی آخرین تصویر سال 1402 را در شرایطی برای خود ثبت کردند که چند هزار هوادار خانگی به عنوان اعضای تیم چادرملو با تعجب ورزشگاه را ترک می کردند. محیطی بسیار شیرین و خاطره انگیز. مس سونگون با این سه امتیاز به رده هشتم صعود کرد و جواز قهرمانی مجدد مقابل چادرملو را به دست آورد.

خیبر سال با شکست چادرملو به عنوان سرآمد رده بندی وارد سال جدید می شود. این دو تیم با فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان بیشترین شانس را برای صعود دارند. 10 هفته پایانی لیگ برتر 1403 برگزار می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی