انتقام پرسپولیس به سبک رضا اسدی!


سرویس خبر شماره: 1979524
22 نوامبر 1402 در 3:20 ق.ظ.
1000 امتیاز خبر|

2نقطه نظر

با یک گل استثنایی سه امتیازی؛

رضا اسدی با یک شوت از راه دور دیدنی دروازه پرسپولیس را باز کرد و سپاهان با این گل پیروز شد.

انتقام پرسپولیس به سبک رضا اسدی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که بیرانوند با چندین سیو پرسپولیس را در این دیدار نگه داشت، رضا اسدی توانست با یک شوت از راه دور دروازه خود را باز کند. در دقیقه 69، مهاجم سپاهان پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و در حالی که شاید حتی هواداران آن تیم هم فکر نمی کردند آن توپ گل شود، یکی از بهترین گل های لیگ برتر را به ثمر رساند.

اسدی در این صحنه موضع گیری بسیار بالایی داشت و پس از سوت داور به سمت توپ رفت و در حالی که تقریباً در حال ژست کریستیانو رونالدو بود، پایش را به زیر توپ زد تا توپ از بالای سر پرسپولیسی ها رد شود. دفاع دیوار و به سمت هدف حرکت کرد. .

در شرایطی که به نظر می رسید توپ از بالای دروازه به بیرون می رفت، اما ضربه اسدی قوس فوق العاده ای گرفت و دقیقا نزدیک تیر دروازه پایین آمد تا پس از برخورد به تیرک افقی دروازه و ورود به هدف، مسیر رسیدن به دروازه را پیدا کند. با کمی سایش

این در حالی است که بیرانوند در تمام این لحظات مانند هواداران پرسپولیس و سپاهان نظاره گر این ضربه و فرود آن در دروازه اش بود و از همان ابتدا کاملا تسلیم این ضربه استثنایی شد.

رضا اسدی پس از این گل راهی ضلع جنوبی ورزشگاه شد تا این گل را در کنار هواداران سپاهان جشن بگیرد و البته جلوی دوربین عکاسان خودنمایی کند. پس از بزرگترین هدف زندگی اش.

جالب اینجاست که اسدی فصل ناموفقی را با پرسپولیس در لیگ بیست و یکم سپری کرد و در پایان فصل به بدترین شکل توسط یحیی گل محمدی کنار گذاشته شد اما در تراکتورسازی و تغییر پست به خط حمله رفت و حالا با … پیراهن سپاهان این انتقام ویژه را گرفت

مجله اخبار فوتبال داخلی