برنامه عجیب مالک جدید: قاتل منچستریونایتد را بخر!


سرویس خبر شماره: 1979559
22 نوامبر 1402 در 3:45 ق.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سر جیم رتکلیف، مالک جدید منچستریونایتد شرایط جذب رونی بردغجی را بررسی خواهد کرد.

برنامه عجیب مالک جدید: قاتل منچستریونایتد را بخر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بردغجی در بازی باورنکردنی 3-4 کپنهاگ مقابل منچستریونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و گل دیرهنگام تیمش را به ثمر رساند.

این بازیکن 17 ساله با گلی که در دقیقه 87 به ثمر رساند، نام خود را برای همیشه در تاریخ این باشگاه و در این پیروزی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی ثبت کرد و به جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که مقابل یونایتد گلزنی کرده است.

نبوغ او توجه چندین باشگاه اروپایی از جمله باشگاه نیس متعلق به رتکلیف را به خود جلب کرد. روزنامه سان مدعی است تاجر معروف انگلیسی آماده ارائه پیشنهادی به کپنهاگ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.

1951813

چندین باشگاه دیگر مانند نیوکاسل، کریستال پالاس و چلسی از قبل جزو مشتریان جدی این بازیکن بودند، اما نیس امیدوار است که در ژانویه آینده استخدام خود را تکمیل کند و نیازی به رقابت با باشگاه های دیگر در تابستان آینده نداشته باشد.

با توجه به اینکه کپنهاگ در حال حاضر شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را دارد، اگر این اتفاق نیفتد ممکن است نخواهند ستاره جوان تیمشان را بفروشند و برنامه رتکلیف برای انتقال او به فرانسه مختل خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی