انریکه: فردا میریم، تنها جمله فرانسوی که میدونم!


سرویس خبر شماره: 2019472
17 مه 1403 در 3:35 ب.ظ.
2.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

امباپه را باید در جاهای خالی پیدا کرد

لوئیز انریکه با اعتماد به نفس زیادی درباره پیروزی تیمش مقابل دورتموند و صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

انریکه: فردا میریم، تنها جمله فرانسوی که میدونم!

به گزارش “ورزه سه”، پاری سن ژرمن که هفته گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل مقابل دورتموند شکست خورد، عصر فردا در پارک دو پرنس بهترین شانس را برای جبران دارد. پی اس جی برای رسیدن به فینال باید با دو گل پیروز شود.

بازی بسیار سختی برای پاریسی ها خواهد بود، اما لوئیز انریکه و شاگردانش انگیزه زیادی دارند.

2018859

لوئیس انریکه در نشست خبری این دیدار گفت: همانطور که مارکینیوس گفت، ما باید ذهنیت قوی در تیم داشته باشیم و اجازه ندهیم تحت تاثیر چیزی در زمین قرار بگیریم. ما باید توانایی انجام یک بازی کامل و منطقی را داشته باشیم. در طول فصل قضاوت های ناعادلانه ای در مورد بازیکنان ما انجام می شود. نمی دانم داور فردا چگونه سوت خواهد زد.

نقش هواداران: تشویق آنها فردا ضروری خواهد بود، همانطور که در تمام فصل بوده است. این یک بازی عادی نیست.

انریکه از پیروزی تیمش مطمئن استاین تنها جمله ای است که به زبان فرانسوی می دانم، فردا برنده خواهیم شد.

انریکه در مورد آنچه که دورتموند امیدوار است بازی کند صحبت کرد: “شکل بازی به نتیجه بازی اول بستگی دارد و سپس در زمین بازی را خواهیم دید. شکست در بازی رفت نشان می دهد که ما اکنون تیم حذف شده ایم، اما ایده این است که به همین شکل بازی کنیم. این به هیچ وجه وضعیت ذهنی ما را تغییر نمی دهد.

برای زدن دو گل چه باید کرد؟ لازم نیست از ابتدا اینطور فکر کنید. لازم نیست دو گل بزنید و ابتدا باید یک گل بزنید. دو گل در سه ثانیه به ثمر می رسد، اما می توانید دو گل هم دریافت کنید. گل اول را در زمین بارسا به ثمر رساند و فکر می کنم این بازی مانند بازی رفت خواهد بود.”

2017360

تحلیل بعد از شکست دورتموند: این چیزی است که من هر روز روی آن کار می کنم: “همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد و ما روی نقاط ضعف خود کار کرده ایم.”

برای تاریخ سازی فقط دو مسابقه باقی مانده است: اکنون هدف رسیدن به فینال است و قبل از آن باید بهتر از تیم بزرگی مانند دورتموند باشیم و برنده شویم.

چه کاری باید انجام شود تا امباپه فرصت های بیشتری در بازی داشته باشد: “همه ما یک تیم هستیم و همه یک ساز می زنند. کسانی که در حمله هستند باید به دفاع کمک کنند و آنهایی که در عقب هستند به حمله کمک می کنند و توپ را به مهاجم پاس می دهند. این بسیار آسان است. باید ببینیم فضاهای خالی کجاست. البته اگر آنها وجود داشته باشند، مواقعی وجود دارد که رقبای خود را قفل می کنند و جایی در زمین وجود ندارد که بهترین بازیکنان ما در این بازی شرکت کنند، بهتر است که مهاجمان ما را چندین بار به داخل زمین برسانند محوطه جریمه حریف می دانم که شما واقعا دوست دارید در مورد امباپه صحبت کنید.

فاجعه در صورت حذف پاری سن ژرمن: این سوال مخصوص اسپانیا بود. هیچ چی، زندگی ادامه دارد و فردا خورشید دوباره طلوع خواهد کرد. اگر پیش نرویم، به حریف تبریک می‌گوییم.»

مجله اخبار فوتبال خارجی