تهدید سخنگوی فدراسیون به تعویق لیگ آینده!


سرویس خبر شماره: 2019474
17 مه 1403 در 3:41 ب.ظ.
3.3 هزار |

5نقطه نظر

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات هفته گذشته در سکوهای مسابقات قهرمانی توضیحاتی ارائه کرد.

تهدید سخنگوی فدراسیون به تعویق لیگ آینده!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در پشت صحنه هفته های اخیر لیگ برتر صحبت کرد. وی در ابتدا گفت: وزیر ورزش و جوانان نامه مهمی را به ریاست محترم فدراسیون فوتبال تحویل داد و بلافاصله پس از دریافت این نامه کارگروهی در داخل فدراسیون فوتبال تشکیل و بر این اساس تصمیماتی اتخاذ شد.

وی در ادامه مشروح این نامه گفت: در گام اول باید موضوع آیین نامه اجرایی کانون های هواداران تمامی تیم های کشور که باید با اسامی و افراد مورد تایید باشگاه ها تشکیل شود، به اطلاع فدراسیون رسانده و حفظ شود. در یک فایل کامل و در یک فن بانک کامل.

وی درباره فروش اینترنتی بلیت گفت: نکته بعدی بحث فروش هوشمند بلیت میزبانی مسابقات لیگ دسته اول در فصل آینده است تا هر فرد هوشمندانه در جای خود قرار گیرد و این موضوع نظم بیشتری را در پی خواهد داشت. موضوع سوم مربوط به تجهیزات استادیوم است که انتظار می رود مطابق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا استاندارد میزبانی مسابقات لیگ برتر شود. ضمناً هماهنگی هایی با سازمان وضعیت کشور برای استقرار افراد در محل مربوطه در زمینه فروش اینترنتی بلیت انجام شده است. اگر این اقدامات انجام نشود لیگ بعدی به تعویق می افتد و این اقدامات نتیجه نمی دهد.

وی درباره شعار عدم برگزاری لیگ آینده گفت: دوباره جمله ام را تکرار می کنم. اگر این کارها انجام نشود، لیگ به تعویق می افتد و تا زمانی که همه آنها تمام نشود، مسابقات برگزار نمی شود.

علوی با بیان اینکه اجرای این اقدامات را تضمین می کند گفت: بلافاصله پس از پایان لیگ هر هفته اطلاعات مراحل اجرا را ارائه خواهیم کرد. همکاران محترم سازمان لیگ فوتبال با جدیت در حال برنامه ریزی مراحل اجرایی هستند. بر اساس این آیین نامه، از فصل آینده LOC، برگزاری مسابقات لیگ برتر مطابق با قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود، بنابراین هر مسابقه دارای LGC، LMO و … خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی