انریکه: ما ارتقا پیدا کردیم، اما دلیلی برای خوشحالی نداریم

اتفاقی که در دیدار اسپانیا و ژاپن افتاد
در عرض پنج دقیقه اضطراب شدیدی داشتیم. آنها دو گل به ثمر رساندند و مطمئن باشید اگر به گل های بیشتری نیاز داشتند، به ما بیشتر می زدند. تیمی مانند ژاپن زمانی که چیزی برای از دست دادن ندارد مانند یک هواپیما پرواز می کند. بعد از این پنج دقیقه که به هدفشان رسیدند به شرایط عادی بازگشتند. پایان مسابقه بسیار سخت بود زیرا آنها بسیار فشرده بازی کردند. ژاپن به تیم اول صعود کرد و دلیل خوبی هم داشت. این من را آزار می دهد زیرا می خواستم تیم اول باشیم.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم چه اتفاقی برای اسپانیا افتاد؟
سعی کردیم از فروپاشی تیم جلوگیری کنیم اما خیلی سخت بود. 80 دقیقه بر بازی مسلط بودیم اما شکست خوردیم. بین دو نیمه با بچه ها خیلی بلند صحبت کردم. ما از دقیقه اول تا آخر سعی کردیم این بازی را ببریم. حالا باید سعی کنیم برای اتفاقی که افتاده راه حلی پیدا کنیم تا دیگر مجبور نباشیم با آن زندگی کنیم. اما وقتی حریف شما با جان و دل برای رسیدن به هدف تلاش می کند، مقابله با آنها برای بازیکنان و مربی بسیار سخت است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856820
11 دسامبر 1401 در 01:46
1.5 هزار |

0نقطه نظر

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

انتقاد از اسپانیا
امشب غمگین و متاسفیم. چیزی برای خوشحالی وجود ندارد. مراکش تیمی است که دوست دارد ریسک کند و بازی مقابل آنها کار آسانی نخواهد بود.

لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا پس از باخت مقابل ژاپن گفت که اگرچه تیمش به مرحله حذفی جام جهانی راه یافته است، اما دلیلی برای خوشحالی نمی بیند.

انریکه: ما ارتقا پیدا کردیم، اما دلیلی برای خوشحالی نداریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اسپانیا امشب آخرین دیدار خود در مرحله گروهی را مقابل ژاپن برگزار کرد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. اسپانیایی ها با این شکست نه تنها به عنوان تیم دوم گروه صعود کردند، بلکه آلمان را از گردونه رقابت ها حذف کردند.

در پایان بازی، لوئیس انریکه گفت که تیمش در فاصله پنج دقیقه دچار اضطراب شدید شد و دو گل در ژاپن دریافت کرد. او گفت که با وجود صعود به دلیل تجربه باخت در آن بازی دلیلی برای جشن گرفتن نمی بیند.

ترس از حذف اسپانیا
چیزی نیست که در فوتبال ندیده باشم. ما در این مسابقه ریسک کردیم، اما به سختی فضا پیدا کردیم.