اولین صحبت های نکونام در تمرین استقلال

جواد نکونام می گوید استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم باید بهترین بازیکنان را جذب کند.

اولین صحبت های نکونام در تمرین استقلال

* باید بهترین ها را جذب کنیم
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود از روند نقل و انتقالات ناراضی است، گفت: نه اینطور نیست، من خیلی راحت و واضح صحبت می کنم. شما باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشید و بهترین بازیکنان را جذب کنید زیرا هواداران منتظر من هستند. ما باید بهترین بازیکنان را بگیریم تا بهترین نتایج را در طول فصل بگیریم.

* شکاف ها در طول مسیر شناسایی می شوند
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خلأ در ترکیب احساس می کنید، گفت: در این مسیر خلأ مشخص می شود. 35 روز تا شروع لیگ فرصت داریم و این چیزی نیست که امروز برای یک دقیقه یا یک ساعت بگویم. در این چند روز که برای شروع لیگ وقت داریم، باید برنامه هایمان را یکی یکی جلو ببریم.

برای پایان دادن به …



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین تمرین استقلال امروز زیر نظر جواد نکونام در محل آتش نشانی حجازی برگزار شد. آبی پوشان فصل جدید را با حضور هوادارانی که به محل تمرین آمده بودند آغاز کردند و هواداران این تیم با حضور سرمربی محبوب خود امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی دارند.
جواد نکونام سرمربی جدید آبی ها در حاشیه تمرین امروز و در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از هواداران تشکر می کنم که از روز اول تا امروز که تمرینات ما شروع شد همیشه لطف داشتند و حمایت کردند. خدا را شکر می کنم که چنین هواداران خوبی داریم که به ما امید و گرما می دهند تا در آینده موفق شویم.

1892504

* مجید حسینی؟ من نام بازیکن را نمی گویم
سرمربی استقلال درباره احتمال حضور مجید حسینی در استقلال گفت: نام بازیکن را نمی گویم اما در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیریم.

* تا روز آخر برای موفقیت می جنگیم
وی در پاسخ به این سوال که هدفش از استقلال چیست، پاسخ داد: هدف همه مشخص است. همه تیم ها برای قهرمانی برای کسب جام می جنگند. ما هم مثل بقیه برای موفقیت می جنگیم. کار ما از امروز شروع شد و تا آخرین روز می جنگیم و برای موفقیت تلاش می کنیم.

* یک برنامه 2 ساله با باشگاه داریم
نکونام در واکنش به اینکه هواداران از او حمایت کردند تا به استقلال بیاید و اگر فکر می کند می تواند مانند تیم ملی در استقلال رکورد بزند و مدت زیادی در این تیم بماند، گفت: روزی که من فوتبال ملی را شروع کردم. من به رکورد فکر نکردم و این رکورد مسیر را طی کرد. در استقلال هم سعی می کنم برنامه 2 ساله ام را به بهترین شکل ممکن انجام دهم تا بتوانیم هوادارانی را که شرمنده ام شدند را خوشحال کنیم.


سرویس خبر شماره: 1947399
08 تیر 1402 ساعت 18:39 |
3.5 هزار |

0نقطه نظر

هدف ما مشخص است، تا روز آخر می جنگیم