اولین واکنش ملوان پس از شکست سنگین در خانه

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواسته در دو هفته گذشته مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.

اولین واکنش ملوان پس از شکست سنگین در خانه

نوری در گفتگو با سایت باشگاه ملوان افزود:“همانطور که در ابتدای فصل اعلام کردیم، هدف ما در این فصل حفظ ملوان در لیگ برتر است که مطمئنم این کار را خواهیم کرد. تیم هایی که به تازگی در لیگ برتر صعود کرده اند همیشه شرایط متفاوتی نسبت به سایرین دارند. و با توجه به تفاوت بودجه زیادی که اکثر تیم های لیگ برتری با تیم هایی مثل ملوان دارند، تیم ما و مازیار زارع تا به حال کار بزرگی انجام داده اند که باید در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنند. در سال های اخیر هم در رده بزرگسالان و هم در رده های پایه دستاوردهای بزرگی داشته ایم و علاوه بر آن با حضور مهندس پوررشید توانسته ایم نظم خوبی را از نظر مدیریتی و مالی در باشگاه ایجاد کنیم. باشگاه و هواداران دلیل موفقیت ملوان در سال های اخیر بوده است و امسال ماندن این تیم در لیگ برتر با شرایط موجود کمتر از قهرمانی فصل گذشته ما در لیگ آزادگان نخواهد بود.
پژمان نوری مدیرعامل ملوان در پایان افزود: شرایط جدول پایین جدول بسیار حساس است و این مسابقه نیز از همه نظر برای ما و همه ملوانان یک فینال است. مثل این سالهای آخر باید با هم باشیم تا این فصل را با رسیدن به اهدافمان تمام کنیم. فوتبال روزهای خوب و روزهای بد زیادی دارد، اما چیزی که در حال حاضر برای همه ما مهم است نام ملوان است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1936036
17 مه 1402 در 10:47 ب.ظ
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نوری: مازیار تا الان کار بزرگی کرده است.

به گزارش “ورزش”، پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت وگویی درباره شرایط این باشگاه در آستانه دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: بعد از بازی با سپاهان و نتیجه خوبی که در خارج از خانه گرفتیم. متأسفانه در خانه متحمل شکست سنگینی شدیم که قطعاً برای همه اعضای تیم، مجموعه باشگاهی و هواداران ما شوکه کننده بود که ابتدا باید عذرخواهی کنیم و تمام تلاش خود را برای تکرار نشدن آن انجام دهیم. باخت همیشه است. غمگینی و باخت در خانه برای همه ما و هواداران ملوان سخت تر خواهد بود اما به هر حال فوتبال همین است و گاهی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می دهد. روند بازی را کاملاً تغییر داد و متأسفانه شکست غم انگیزی بود.”
مدیرعامل ملوان ادامه داد: به خوبی می دانیم که هفته آینده باز هم بازی بسیار سختی خواهیم داشت و در دو هفته پایانی لیگ باید امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب کنیم و بسیار خوشحال خواهیم شد. تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.” بیایید این کار را با کمک هواداران خود انجام دهیم. حضور و حمایت هواداران موهبتی است که هفته آینده در ورزشگاه زنده یاد سیروس از آن برخوردار خواهیم شد و امیدوارم با حمایت همه جانبه آنها با پیروزی در دیدار این هفته بازی فینال را تشریفاتی به نمایش بگذاریم.

1566096