“او در کلاس جهانی است”: راسموس هوجلوند از مارکوس راشفورد استقبال می کند و اعتراف می کند که به مرد انگلیسی نگاه می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


راسموس هوجلوند، مهاجم منچستریونایتد، مارکوس راشفورد هم تیمی اش را “کلاس جهانی” خطاب کرد و پذیرفت که به ستاره انگلیس نگاه می کند.

هجلوند تاکنون سه بار برای یونایتد گلزنی کرده است. تمام گل های او در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده است.

رشفورد دو گل از گل های هوجلوند را پاس گل داده است. واضح است که این زوج در حال ایجاد رابطه نزدیک در زمین هستند.

در حال حاضر، بازیکن سابق آتالانتا پیش از بازی کشورش مقابل قزاقستان و سن مارینو در تیم ملی دانمارک حضور دارد.

این بازیکن 20 ساله از طریق Sport Witness با Tipsbladet صحبت کرد و در مورد تحسین خود راشفورد و نحوه ارتباط آنها در اوایل دوران حرفه ای او در اولدترافورد صحبت کرد.

هجلوند گفت: «من خیلی دوست دارم با او بازی کنم. او یک فوتبالیست در سطح جهانی است. من از بازی با بازیکنی مثل او لذت می برم.”

علیرغم اینکه راشفورد تنها 5 سال از هوجلوند بزرگتر است، بازیکن دانمارکی توضیح داد که شماره 10 یونایتد یک الگو برای او است.

“بله، 100٪. او بازیکنی است که من به او نگاه کرده ام، حتی اگر چند سال از من بزرگتر باشد. او از زمانی که در 19 سالگی وارد زمین شد و مقابل میدتیلاند گلزنی کرد، عملکرد خوبی داشته است. من فکر می‌کنم او از آن زمان بازیکن بزرگی بوده است و البته اینکه ما امروز هم تیمی هستیم، بسیار خوب است.»

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود، توضیحات مفصلی توسط راشفورد ارائه شده بود که در آن تصور می شد فارغ التحصیل آکادمی کارینگتون پیشنهاد می کرد که او و هوجلوند در حال انجام جلسات آموزشی خصوصی هستند که برای اصلاح بیشتر روابط خود در زمین مسابقه طراحی شده است.

هوجلوند در این مورد توسط Tipsbladet مورد سوال قرار گرفت و توضیح داد که آنها مخفیانه با هم تمرین نکرده اند.

او در عوض اظهار داشت که منظور رشفورد بود که این دو در طول جلسات عادی بیشتر در کارینگتون صحبت می کردند تا شراکت خود را اصلاح کنند.

من فکر می کنم از انگلیسی به دانمارکی بد ترجمه شده است. ما جلسات آموزشی مخفی نداشته‌ایم.» او توضیح داد.

یونایتد بلافاصله پس از تعطیلات ملی میزبان شفیلد یونایتد است و بدون شک این گلزن جوان به دنبال باز کردن حساب گلزنی خود در لیگ برتر خواهد بود.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/12/hes-world-class-rasmus-hojlund-hails-marcus-rashford-and-admits-he-looks-up-to-the-englishman-270670/ منبع: