تمسخر یونایتد: شما از دخیا التماس می کنید که برگردد


سرویس خبر شماره: 1972101
20 اکتبر 1402 در 11:32 ق.ظ |
3.3 هزار |

2نقطه نظر

داوید دخیا، دروازه بان سابق یونایتد در منچستر به همراه سرخیو رگیلون، هافبکش دیده شد و طرفداران این واقعیت را به سخره گرفتند که رگیلون از طرف باشگاه برای التماس از دخیا رفت.

تمسخر یونایتد: شما از دخیا التماس می کنید که برگردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دخیا تابستان امسال از یونایتد جدا شد. این جدایی کم و بیش سرد اتفاق افتاد زیرا باشگاه منچستری از عملکرد دروازه بان باتجربه خود راضی نبود و قرارداد این بازیکن را تمدید نکرد و در عوض تصمیم گرفت آندره اونانا را از اینتر در اولترافورد بیاورد.

اما اوضاع برای اونانا در تیم یونایتد خوب پیش نرفت و تقریباً در هر بازی اشتباهات زیادی انجام داد که یکی از دلایلی است که یونایتد در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد. این انتقال تا کنون به قدری ضعیف و ناموفق بوده است که بحث های زیادی در میان کارشناسان فوتبال مانند یان رایت در مورد اینکه آیا بهتر بود منچستر داوید دخیا را حفظ می کرد یا خیر، وجود داشته است. اوضاع تا جایی پیش رفته که هواداران این تیم به تمسخر گرفته اند که دخیا باید هر چه زودتر به منچستر برگردد.

دی خیا دیروز به تماشای بازی فوتبال بانوان یونایتد و پاری سن ژرمن رفت و عصر به همراه هم تیمی سابق خود رگیلون ظاهر شد و عکسی با او در اینستاگرام منتشر کرد. زیر این عکس هواداران یونایتد به تمسخر وضعیت باشگاه ادامه دادند.
یکی گفت: “دخیا واقعا می خواست بماند و منتظر قرارداد بود.”
دیگری اضافه کرد: “احتمالا رجیلون برای بازگشت به تیم التماس می کرد.”
نفر سوم به شوخی گفت: “او از زمانی که در تیم بوده بیشتر در منچستر حضور داشته است.”

رجیلون در حال حاضر در حال بهبودی از مصدومیت عضلانی است و گزارش شده است که دیروز در بازی دوستانه پشت درهای بسته مقابل بارنزلی به طور کامل بازی کرده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی