مجازات فولادی ها به سبک ویسی: مرخصی نداریم!


سرویس خبر شماره: 2019920
19 مه 1403 در 6:55 ق.ظ.
1.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یک روز استراحت لغو شده است

اعضای تیم فولاد خوزستان بدون توقف در دیدار استقلال به کار خود ادامه می دهند.

مجازات فولادی ها به سبک ویسی: مرخصی نداریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست فولاد مقابل تراکتورسازی، نماینده خوزستان را به شکل عجیبی به قعر جدول رساند و حالا هواداران قهرمان سابق لیگ برتر به شدت نگران وضعیت تیم خود هستند.

فولادی ها حالا برای حفظ سهمیه خود در لیگ برتر باید تمام تلاش خود را در 4 بازی اخیر لیگ برتر انجام دهند و مدیریت و سرمربی این تیم تمام توان خود را برای رسیدن به این مهم به کار گرفته اند.

عبدالله ویسی که دوشنبه شب قول داد فولاد را در لیگ برتر حفظ کند، در اقدامی جالب تعطیلی یک روزه تیمش را لغو کرد. ویسی در برنامه قبلی فولادی ها پس از ریکاوری روز سه شنبه یک روز تعطیل برای شاگردانش در نظر گرفته بود و قرار بود تمرینات این تیم برای دیدار مقابل استقلال از روز پنجشنبه آغاز شود اما ویسی پس از شکست تصمیم جدیدی گرفت.

2011852

فولاد سرمربی با تغییر در برنامه تیمش روز چهارشنبه را تعطیل کرد و تمرینات این تیم تا دیدار مقابل استقلال بدون وقفه ادامه خواهد داشت. ویسی این تصمیم را برای تنبیه بازیکنان و البته بررسی بیشتر تاکتیک های خود گرفت تا تیمش در شرایط و آمادگی بهتری مقابل استقلال تهران به میدان برود.

توجه داشته باشید که دیدار دو تیم استقلال و فولاد روز دوشنبه 24 اردیبهشت ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی