اکسل دیاسی اهمیت شخصیت و روحیه را نشان می‌دهد – Talk Chelsea

اکسل دیاسی مدافع آبی ها موضوع گفت و گو در برنامه روز بازی امشب اورتون است.

این ملی پوش فرانسوی با 5 بازی ملی، از زمانی که تابستان گذشته با مبلغ 40 میلیون پوند از موناکو به این باشگاه پیوست، نظر هوادارانش متفاوت است.

شخصاً فکر می کنم خیلی ساده است، او واقعاً یک مدافع مالکیت توپ نیست، اما عمدتاً در دفاع بسیار خوب است. نه همیشه، بلکه بیشتر.

من فکر می‌کنم که او بازیکن مناسبی برای چرخش تیم است، زمانی که ما (اگر همیشه) یک تیم کاملا آماده داشته باشیم و زمانی که (اگر) داشته باشیم، شروع نمی‌کنیم.

اما یکی از چیزهایی که من از آن لذت بردم نگرش و ذهنیت قوی اوست و این همان چیزی است که او در آخرین مصاحبه خود در یادداشت های برنامه امشب درباره آن صحبت کرده است.

مدافع مهیج از کنار آمدن با بازی انگلیسی لذت می برد و استانداردهای بالایی را تعیین می کند و اصرار دارد که هر بار که به زمین می رود به شدت احساس می کند که هواداران و خودش از او انتظاراتی را ارائه می دهد.

او می‌گوید: «من کسی هستم که کارم را انجام می‌دهم و به عقب یا جلو نگاه نمی‌کنم، فقط روز به روز زندگی می‌کنم و فقط می‌خواهم آنچه مردم از من انتظار دارند انجام دهم».

من فقط می خواهم وقتی مردم مرا تماشا می کنند، کسی را ببینند که از دادن همه چیز نمی ترسد. من گلادیاتور هستم و زندگی و حرفه ام را اینگونه ساخته ام. اینها ارزش های من هستند. گلادیاتوری. سرباز زندگی و حرفه‌ام را اینگونه ساختم و فکر می‌کنم که تمام زندگی‌ام با من خواهد ماند، زیرا آنها ارزش‌هایی هستند که از دوران جوانی داشتم.

ملی پوش فرانسوی همچنین در مورد تحسین خود از سر خونسرد کول پالمر صحبت می کند و سپس در مورد نیاز به تطبیق این ویژگی با لمس آتش صحبت می کند، چیزی که او به وفور به زمین می آورد.

وقتی می‌بینی که کول می‌تواند یخ باشد، می‌گویم که من بیشتر آتشم. فکر می‌کنم این‌گونه بودن، به تیم و اطراف ورزشگاه – هواداران – انرژی می‌دهد. من فکر می کنم آنها دوست دارند این نوع واکنش را داشته باشند، بنابراین فکر می کنم خوب است که این گونه باشیم زیرا می توانید به بازیکنان دیگر نشان دهید که بازی را احساس می کنید، که واقعاً بازی را زندگی می کنید.

بازیکنان دیگر می توانند این احساس را از شما دریافت کنند و سپس همان کارها را انجام دهند. پس با این شاید بتوانم دو یا سه بازیکن آتشین بیاورم و هر چه بیشتر اینگونه باشیم بهتر است.

برای کول هم همینطور است. او به قول ما سرد است و شاید بتواند در لحظات مناسب این ویژگی را برای سایر بازیکنان اطرافش بیاورد و سپس تعادل خوبی پیدا کنیم. زیرا ما به مقداری یخ و مقداری گرما نیز نیاز داریم تا بتوانیم چیزهای بزرگی خلق کنیم.

منظورم این است که این روشی است که می‌توان گفت که او یک جنگجو است، اما من احساسات و پیامی را که پشت آن وجود دارد، دوست دارم. ما این نوع شخصیت‌ها را در ترکیب خود کم داریم و می‌دانم که چرا تابستان گذشته دیاسی را صرفاً به خاطر نگرش و ذهنیت قوی‌اش می‌خواستند به تیم اضافه کنند.

من عاشق این هستم که چگونه او یک تکل برنده مسابقه را جشن می گیرد یا یکی از هم تیمی هایش گل برنده را به ثمر می رساند، این ها از نوع صحنه هایی هستند که هواداران می خواهند ببینند و این گونه است که شما در باشگاه جدیدتان با آنها ارتباط برقرار می کنید. او یک نمونه طلایی برای سایر بازیکنان و نوع تلاشی است که هواداران می خواهند ببینند.

اگر تمام آنچه را که دارید می دهید، برای نشان آبی رنگ می شوید، و هر بار که بیرون می روید همه چیز را در زمین کنار می گذارید، در این صورت 9 بار از هر 10 هوادار شما را دوست خواهند داشت. و هواداران مطمئناً دست کم در آن طرف به دیاسی پرداخته اند.

فکر می‌کنم خیلی‌ها در مورد توانایی و مالکیت او شک دارند و این نیز کاملاً منصفانه است و من در این تردیدهای واقعی شریک هستم.

فکر نمی‌کنم اگر وسلی فوفانا آماده باشد، او شروع به کار کند، و همچنین ما به دنبال جذب یک مدافع میانی جدید در پنجره نقل و انتقالات بعدی هستیم، بنابراین فکر نمی‌کنم او به اندازه‌ای که این مدت بوده است شروع کند. فصل اما او مطمئناً شخصیتی دارد که من دوست دارم و ما بیشتر به آن نیاز داریم. اگر او خوشحال است که یک گزینه چرخشی/رقابتی است، پس من از ماندن او در باشگاه ما بسیار خوشحال خواهم شد، زیرا او واقعاً آن را بدست می آورد و ما مطمئناً به آتش بیشتری در این تیم جوان نیاز داریم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/axel-disasi-showing-importance-of-personality-and-spirit/ منبع: