بازی آسانی برای هفت خوان خوابی برای قهرمانی نداریم!


سرویس خبر شماره: 2014648
27 آوریل 1403 در 2:15 ب.ظ.
1.2 هزار |

3نقطه نظر

استقلال و پرسپولیس در جام قهرمانی هنوز هفت دیدار پیش رو دارند که هر کدام از این دیدارها سختی های خاص خود را خواهند داشت.

بازی آسانی برای هفت خوان خوابی برای قهرمانی نداریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 7 دیدار باقی مانده برای تیم های استقلال و پرسپولیس که برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت می کنند، هر کدام معنای یک فینال سخت را خواهد داشت و از دست دادن یکی از آنها می تواند به معنای از دست دادن فرصت باشد. برای کسب عنوان قهرمانی

معمولاً در چنین لحظاتی با در نظر گرفتن نام حریفان، پتانسیل آنها و البته محل برگزاری مسابقات مدعیان، شرایط خود را برای قهرمانی می سنجند و با در نظر گرفتن مسابقات خود، کدام تیم را در اختیار دارد. بیشترین شانس قهرمانی اما در فوتبال ایران به دلیل نزدیک بودن به مسابقات است. و با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن تمامی مسابقات، به نظر می رسد سرخابی ها در هیچ یک از این هفت مسابقه کار آسانی در پیش ندارند و هر کدام از این حریفان می توانند چالشی را برای آنها رقم بزنند.

بازی های باقی مانده

استقلال استقلال

پرسپولیس پرسپولیس

هفته بیست و چهارم

شمس آذرشمس آذر (خانه)

نفت آبادان صنعت نفت (مهمان)

هفته بیست و پنجم

تراکتورتراکتور (مهمان)

سپاهان سپاهان (خانه)

هفته بیست و ششم

ریخته گری آهن ریخته گری آهن (خانه)

منسوجات نساجی (مهمان)

هفته بیست و هفتم

فولاد فولاد (خانه)

پنکه هوادار (مهمان)

هفته بیست و هشتم

منسوجات نساجی (مهمان)

استقلال خوزستاناستقلال خوزستان (میزبان)

هفته بیست و نهم

گل گهر گلگهار (خانه)

شمس آذر شمس آذر (مهمان)

سی هفته

فلشفلش (مهمان)

رفسنجان منرفسنجان من (خانه)

طبق این برنامه به نظر می رسد دو تیم شرایط رقابتی نسبتاً مساوی داشته باشند. هرچند پرسپولیس همچنان در جام حذفی حضور دارد و قرار است بعد از بازی هفته بیست و چهارم در این رقابت ها به میدان برود. پرسپولیس سه بازی مقابل تیم های انتهای جدول برگزار می کند(نفت، نساجی و صنعت مستقل خوزستان) و استقلال با دو نفر از آنها می جنگد(فولاد و نساجی). در عوض استقلال با دو تیم برتر (تراکتور و گل گهر) و پرسپولیس با یک (سپاهان) دیدار خواهند کرد. هر دو تیم چهار بازی خارج از خانه خواهند داشت که البته یکی از این دیدارها در تهران و در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه آزادی خواهد بود. اتفاق خواهد افتاد.
در پایان باید دید کدام تیم در این هفت مسابقه بیشترین امتیاز را کسب می کند و رقابت بین دو تیمی که تا هفته گذشته برای قهرمانی رقابت می کنند چگونه خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی