اگر ساپینتو ترکیب را پیدا کند به زودی از پرسپولیس سبقت می گیرد/ نیازی به انتخابات نبود چون از قبل مشخص بود تاج رئیس جمهور می شود.

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی پوشان مقابل مسجد سلیمان گفت: استقلال بازی روانی انجام نداد و فکر می کنم یکی از بزرگترین مشکلات این تیم در بازی چین است. با هر بازی شاهد تغییرات زیادی در ترکیب اولیه آبی پوشان هستیم که نشان می دهد سرمربی پرتغالی همچنان در مهره چینی اشتباه می کند.

بیانی با بیان اینکه استقلال در این فصل مدعی است، گفت: استقلال حتی در بدترین شرایط هم مدعی اول قهرمانی است و در این فصل عملکرد بدی نداشته است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و در صورت پیوستن ساپینتو به این تیم مطمئن باشید آبی ها از پرسپولیس پیشی خواهند گرفت.

ملی پوش اسبق آبی پوشان درباره ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال گفت: تاج لابی بسیار قدرتمندی داشت که در انتخابات با رای بالا رئیس جمهور شد و به نظر من از قبل هم مشخص بود که تاج رئیس جمهور می شود و در آن زمان تاج رئیس جمهور شد. در صورت عدم نیاز به انتخابات.” ظاهراً چون خودش باعث مشکلات فدراسیون شده بود، می خواستیم او را جبران کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدافع سابق آبی پوشان ادامه داد: استقلال در خط هافبک ضعف دارد و این تیم نه بازیساز و نه هافبک خلاقی دارد به همین دلیل مهاجمان در تیم موقعیت خوبی به دست نمی آورند. سجاد شهباززاده مهاجم خوبی است اما اگر فرصت پیدا کند متاسفانه بعد از علی کریمی این تیم هافبک خلاقی به خدمت نگرفت.

وی افزود: به نظر من باید به ساپینتو کمک کرد و خسرو حیدری می تواند در این زمینه کمک زیادی به سرمربی تیم کند تا تیم را بهتر بشناسد.